Medlem
Nya högtalare

Well. Jag kastade ut mitt extremt kassa 5.1 system då det inte bara sög utan även gick sönder. Så.. Nu vill jag ha nytt. Dock inte 5.1 utan bara 2.1. Någon som kan rekommendera något? Vill inte betala en förmögenhet (mer än 600kr). Och jag är som sagt baskåt. Hade en gång i tiden dessa, vilket otroligt nog, hade väldigt bra ljud. Men jag vill ha något vassare ändå. Tipsa på!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Jag har alltid gillat Altec Lansings högtalare.

Har ett 2.1 system från 1997 som fortfarande slår allt idag.


signatur
Medlem

Mm. Såg ett par fina där, men har även kollat på ett par andra. Vad sägs om dessa?

http://prisjakt.se/produkt.php?p=38856


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Själv sitter jag med ett par Logitech X-230 sedan några år tillbaka och jag är oerhört nöjd. Har hört att vissa klagar på att basen är något hög men det är absolut ingenting jag har märkt av. Klockrent köp ifall du frågar mig.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Jag rekomenderar starkt Logitech z4. De är otroligt prisvärda. De har kostat runt 800-900:- men de var billigare under julrean, vet inte hur priset ser ut idag. Värt och kolla upp!


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Medlem

695kr är faktiskt inte alls dumt. Och det är bra tryck i den basen också?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Själv vill jag ha så låg frekvens som möjligt (att de klarar ner till 20Hz i alla fall). Även om man inte hör så långt ner så blir basen väldigt trevlig + att man hör en och annan ton i vissa låtar som annars aldrig hör. Om basen går under vad örat uppfattar blir ljudet bättre i registret man hör, för att göra det kortfattat.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Inaktiv

Joo basen är det tryck i! Mitt databord skakar om jag drar upp max Har flera kopisar som har likadana, och alla är lika nöjda.


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Medlem

Ska själv skaffa Logitech Z-4


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

det låter bra det


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

1
Skriv svar