Kanonpris på denna dator!!!! Skynda fynda!!!

Medlem
Skrivet av Bokke:

Köpte denna dator, fick den hemskickad för någon dag sedan.. När jag sätter i alla sladdar och trycker på start-knappen så startar datorn.. men den stängs av efter 1 sekund.
3 Minuter senare så blinkar fronten och jag trycker på start igen (efter att ha kopplat in strömsladden igen) och då startar datorn.. i två sekunder..

Nu har datorn varit stendöd sedan tisdags.
Gick in på dustin och kollade på produktbladet och såg detta.
PSU: Max output 350W.

gg no re?

Jag har ringt till Dustin, och de säger att Fujitsu är de man ska snacka med.

Fujitsu säger att det är dustin som har hand om det.

Blir skickad fram och tillbaka som en jävla idiot hela tiden.

Jag har kontaktat KO och fått höra mina rättigheter.
Skickade iväg ett mail till en viss " Anna " på dustin, som sedan INTE svarar på mailet.

Denna "Anna" går inte att ringa, utan hon ringer upp dig.

Vad fan ska jag ta mig till igentligen.

Märkligt minst sagt. Har bara bra erfarenheter av Dustin. Hur som helst kan dom ju inte hålla på skylla på varandra. Tror det är Dustin som gör fel.
Hoppas det löser sig fort;)


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem
Skrivet av Bokke:

Köpte denna dator, fick den hemskickad för någon dag sedan.. När jag sätter i alla sladdar och trycker på start-knappen så startar datorn.. men den stängs av efter 1 sekund.
3 Minuter senare så blinkar fronten och jag trycker på start igen (efter att ha kopplat in strömsladden igen) och då startar datorn.. i två sekunder..

Nu har datorn varit stendöd sedan tisdags.
Gick in på dustin och kollade på produktbladet och såg detta.
PSU: Max output 350W.

gg no re?

Jag har ringt till Dustin, och de säger att Fujitsu är de man ska snacka med.

Fujitsu säger att det är dustin som har hand om det.

Blir skickad fram och tillbaka som en jävla idiot hela tiden.

Jag har kontaktat KO och fått höra mina rättigheter.
Skickade iväg ett mail till en viss " Anna " på dustin, som sedan INTE svarar på mailet.

Denna "Anna" går inte att ringa, utan hon ringer upp dig.

Vad fan ska jag ta mig till igentligen.

Något kan ha gått snett i transporten, du borde se till att alla kablar och hårdvara sitter som det skall och sedan prova igen,


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av ForEvo:
Skrivet av IceMan:

Vad lustiga en del är
8800GTS 640 MB är ett BRA grafikkort. Forska lite innan ni hittar på saker.

http://www.firingsquad.com/hardware/nvidia_geforce_8800_gts_5...

640mb Kostar som nya GTS 512mb men presterar Som eller sämre än GT.
640mb bygger på 80nm och klockar sämre, utveckla mer värme och är en utgående modell.

Som du ser på testet så behövs ett superklockat 640mb för att ens hänga med GT i 1600*1200..

Alltså vafan håller du på med, har du handlat en jättedyr dator och blitt sjukt besviken på att en lika bra kostar mycket mindre än va du la ut eller?

8800 Gts ÄR bra, oavsett om de nya är snäppet vassare. Det är ABSOLUT inte SKRÄP som du försöker säga. Jag har 320 mb versionen och kan lira Crysis på high. Nu får du ge dig


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

12
Skriv svar