Sacred 2 till konsol försenas

Robot
Inaktiv
Sacred 2 till konsol försenas

Näe Men bättre att det finslipas då, jag var riktigt nära att lägga en förbokning på detta nyss. Men nu blir det inte av. Men jag funderar även fram o tebax om jag ska köpa det till PC eller 360. humm... humm... Confused!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Sånt som händer. Som sagt - hellre ett polerat spel än en bugfest. Och Q2 är ju inte så där värst långt borta heller.


signatur
Medlem

Jag köpte S2 när det släpptes å fyfan vad buggigt det va då, gick knappt att spela.
Men med alla patchar å sånt som har släppts nu är spelet nästan perfekt, dom lägger tillåmed in ny loot, nya bossar/monster å nya områden i typ varannan patch.

Medlem
Skrivet av Niotumsspik:

Jag köpte S2 när det släpptes å fyfan vad buggigt det va då, gick knappt att spela.
Men med alla patchar å sånt som har släppts nu är spelet nästan perfekt, dom lägger tillåmed in ny loot, nya bossar/monster å nya områden i typ varannan patch.

Ungefär som dom gjorde för Sacred 1 också ^^
Vore trevligt om fler speltillverkare gjorde så


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av Niotumsspik:

Jag köpte S2 när det släpptes å fyfan vad buggigt det va då, gick knappt att spela.
Men med alla patchar å sånt som har släppts nu är spelet nästan perfekt, dom lägger tillåmed in ny loot, nya bossar/monster å nya områden i typ varannan patch.

Du menar när jag köpte och du lånade

Medlem

Spelet kostar 99kr hos Webhallen

1
Skriv svar