The Lord of the Rings: Conquest

funkade men f'n vad svårt det var. klarade inte ens helms deep;del:försvara porten


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

ro
Medlem

Det är ju fan skandal att den här skiten får en 3, det skulle betyda att det faktiskt är ett "bra" spel. Allt över en 1 är ju hyckleri..

Medlem

kunde gissa att det blev en trean...ett roligt spel...men inte mkt mer än så

Medlem

Är det verkligen så svårt??:O
När jag kollade på YouTube när några körde så såg det inte alls så svårt ut!


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

tycker inte spelet är värt en trea, för obalanserat o allmänt trist att bara spamma trekant (okej, ibland fyrkant oxå för att få in ett combo). En två för... ja, jag vet inte riktigt, underhållande första 30 min?

(bygger detta enbart på demon, skjut mig inte)

Medlem

nej vad synd! det ser ju välldigt kul ut måste jag säga, såg fram imot det där, men shiit, en en gång så floppar ett licnse spel

synd, gha, det SER ju faktist riktigt grymt kul ut.


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Måste säga att recensionen inte alls var nått vidare. Det ska dock tillläggas att spelet inte heller är speciellt bra, utan det förtjänar igentligen inte mer än en 1.

Medlem

Där ser man...

Medlem

såna här spel ger bara spel och film dåligt rykte, god of war är ett bra exempel på spel utvecklare som faktiskt gör något bra av konceptet,tyvärr måste jag
hålla med hallanolan om betyget


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

12
Skriv svar