Ipod hjälp

Inaktiv
Ipod hjälp

(rätt forum?)

Nu är det så att jag har köpt en 30 gb svart svindyr ipod. :>

Hur gör man om jag vill få alla låtar som ligger i en spellista till On-The-Go listan? Hur för man över dom där ifrån till on-the-go listan (eller vilken lsita som helst för den delen)? De låg där från början men sen så valde jag spara spellista och då blev det en egen. Och att behöva gå igenom alla spår igen, det är över 3000 tar sån tid och jag orkar inte riktigt med det e gång till.

Och hur deletar man en spellista?

Skulle bli väldigt glad om nån kan hjälpa.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Inaktiv

Det e lugnt det har löst sig. (bara markera spellistan och hålla knappen nertryckt, döh).

edit: En fråga bara, hur deletar man en spellista? (står inte i manulen)


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Inaktiv

funkar det inte att öppna iTunes å ta bort?
Jag har inte tagit bort ngt än på min iPod så ja vet inte riktigt


signatur

EVGA nForce650 Ultra | Intel Quad @2,4GHz | GeForce 7900 GTX | Corsair PC6400 4x1024MB | Samsung 800GB SATA2 | SB Audigy SE | Vista Ultimate 64bit

Inaktiv

när jag tar bort med itunes försvinner fel spelista, orginalet raderas och jag måste göra om allt... bugg eller nått, finns en uppdatering att ladda ner som "tar bort buggar" men den sänker max volymen så nje!!


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

när du gjort en On-The-Go så heter den ju spelningslista 1 eller någo sånt . då går du bara in på On-The-Go igen har jag för mig så finns det radera osv! det är vad jag har för mig det var har inte min ipod här just nu så jag kan tyvärr inte se efter=)

Inaktiv

Det finns ju redan en On-The-Go från början där man kan lägga in låtar. Av nån konstig anledning så görs en kopia av den efter man har startat om den. Nu när jag kopplade in den till iTunes för att uppdatera den så hade jag 5 On-The-Go listor (6 totalt), raderade alla (inte orginalet för de står inte med i i iTunes) utom nummer 5. Uppdaterar ipoden och så har orginal-On-The-Go med alla låtar i försvunnit (den finns kvar men inte låtarna), men On-The-Go 5 finns fortfarande kvar så det vart ingen katastrof... har en spelista som, om jag skulle vilja lägga till nya låtar, så kommer ju dom hamna i On-The-Go orginal och inte i On-The-Go 5 men då löser man det genom att dubbel-klicka på On-The-Go 5 för att få dom till On-The-Go-orginal.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

1
Skriv svar