Cod 3, lite frågor.

Medlem
Cod 3, lite frågor.

Så, häromdagen var man och köpte Call of duty 3. Rätt bra spel tycker jag.
Hur som helst, jag spelade lite singleplayer och märkte att det inte var så roligt (är roligare nu) och jag bytte direkt till multiplayer. Och man har ju hört hur multiplayern "dominerar" singleplayern.
Så refreshar jag, och de kommer fram en massa servrar fort. Sen då så ska ja joinar en server..... "Unable to connect to the host" står det efter 5 sekunders laddande. Försöker igen med en annan. Samma sak. Sen ser jag att det finns stjärnor på hur bra servrarna är. Och jag börjar gå efter dom. Och til slut efter några servrars retryande kommer jag in.

Nu undrar jag, är detta normalt ?

Och en till fråga, hur många olika "lag" finns det ? Det finns väl, ryska, brittiska, usa, skottland och polen ? eller nåt sånt. Grejen är att jag har bara kommit in på servrar med Usa och Ryssland...

Visst äre några specifika banor som har särskilda lag ? Så en bana har Usa och ryssland, medans en annan har Polen och England ?

Jag vet inte ens om man kan vara alla på multiplayer. Men de gick ju i 2:an..

Hur som helst, lite frågor bara. Inget stort problem, men ändå.

Medlem

Har samma problem med att komma in i servrarna. :/
Ingen aning om de är normalt. Jävligt störande, jävligt tråkigt dock.
Intresserad att höra ifall fler har samma problem...

De med hur många lag vet jag faktiskt ej, förutom att de va väldans flackande hit och dit mellan "länderna" när man lirade Singleplayer.
Tror också, vad jag själv märkt, att de är vissa lag vid vissa MP "Kartor"...

Inge vidare svar kanske, hehe...

Inaktiv

Cod 3 behöver patchas badly. Tycker det är för mycket skräpbuggar i spelet så jag spelar det inte längre.
Det har ju sedan start varit problem att joina servrar och att joina med split screen är jätte bökigt.


signatur

Crysis! Crysis! Crysis!

Medlem

Har absolut inte märkt några av problemen som ni beskriver. Split screen var inte heller några problem. Kommer altid in på den servern jag väljer så länge det finns platser går jätte snabbt också.

1
Skriv svar