rainbow six vegas låste sig....

Inaktiv
rainbow six vegas låste sig....

tja.

köpte en 360 häromdan.

Laddade ner rainbow six vegas och spela ett tag.

helt plötsligt Låste sig hela spelet eller demot? gick inte ens gå till baks till dashborden?.

Va fasen beror detta på? bugg i demot eller konsolen som blev överhettad? har ju hört talas om at konsolen kan bli för varm när man kör DVD spel men ja körde ju demot från hårddisken?.

nån mer som varit me om samma problem.. ska reklamera skit konsolen om d fortsätter

:\

Medlem

hände mej med, men har inte hänt med nått orig spel som jag har eller annat demo för den delen. Tror det e vegas demot som e buggit.

Medlem

det är bara så att har man otur så får man en 360 som inte mår så bra, har haft 2 st och båda låste sig när man lirade saints row , burnout revenge,och en bunt andra spel.

det är ett typiskt xbox 360 fel som man kan ha oturen att råka ut för,
enda sättet att få det fixat är att ringa xbox supporten så skickar dom en ups bil som hämntar din maskin,
som sen skickas till tyskland, du brukar få tillbaks den inom 1 månad,
och då förhoppningsvis funkar den normalt.

Medlem

Fort! Ring låssmeden!

Medlem
Medlem

Händer titt som tätt, inte direkt något ovanligt med 360. Den är ju trots allt ingen mirakelmaskin som är garanterad att fungera till 100%.

Lite fånigt för övrigt att klaga efter endast en händelse. Eller så är jag härdad som van PC-användare

Medlem

Alltså jag har läst mycket om det här. Låter som om 50% av konsolerna som säljs inte funkar som dom ska. Hur länge gäller xbox support garantin?

Medlem

Du har 2 års garanti och 3 års reklamationsrätt på xbox360

Medlem

ska snart köpa en 360 igen, eftersom man hade problem med 2st man hade förut då borde man inte ha otur igen,
tredje gången gillt sägs det ju

Medlem

Mina låsproblem började med just Rainbow Six: Las Vegas demot men strax därefter började även andra spel, som fungerat felfritt tidigare, att låsa sig.

1
Skriv svar