är playstation bättre än xbox 360?

Medlem

Forza motorsport 2 är den bästa bilsimulatorn som finns just nu, punkt.


signatur

Xbox360 is the shit :)

Medlem
Skrivet av Bakteriedopp:

Forza motorsport 2 är den bästa bilsimulatorn som finns just nu, punkt.

Det beror väl lite på tycke och smak

Inaktiv

alltiid denna fråga...

ps3 ÄR bättre, folk som säger annat vet inte vad dom pratar om.

visst, 360 ser bra ut grafikmässigt, så gör även ps3.
men om man kollar på dom nya spelen som släpps så kn*llar ps3 upp 360 nåt så fruktansvärt, tänk er om ett år då!!!!

sen så kan ni ju googla, "ps3 spec och 360 spec" så kan ni själva se skillnade på inehållet

pöss

Medlem
Skrivet av get_runk:

alltiid denna fråga...

ps3 ÄR bättre, folk som säger annat vet inte vad dom pratar om.

visst, 360 ser bra ut grafikmässigt, så gör även ps3.
men om man kollar på dom nya spelen som släpps så kn*llar ps3 upp 360 nåt så fruktansvärt, tänk er om ett år då!!!!

sen så kan ni ju googla, "ps3 spec och 360 spec" så kan ni själva se skillnade på inehållet

pöss

Än så länge tycker jag 360 är överlägsen PS3 då det finns bättre och fler spel till 360.
Alla som har PS3 säger " Vänta något år till så ska du få se att det kommer massa spel" Men jag vill spela med min PS3 nu. Har knappt rört min PS3 sen jag köpte den och ångrar att jag sålde mitt xbox.

Medlem

Nja, vet inte riktigt om det argumentet håller längre, det har kommit många roliga spel till både 360 och ps3, det är bara att titta på utbudet - det finns bra spel till båda konsollerna.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

jaha okej, vi snackar spelutbud? trodde vi snckade om vilken konsoll som var bäst...trodde att vi pratade om hårdvaran, men okej...på spelpunkten tycker jag 360 är lite bättre, bara lite;)

det finns ju feta lir till ps3:an oxå, killzone 2 kommer ju nu!!! sjit va fett

Inaktiv
Skrivet av Bakteriedopp:

Forza motorsport 2 är den bästa bilsimulatorn som finns just nu, punkt.

jasså, snckar vi grafik och känsla så skulle jag säga F1 till ps3...men de e ju bara jag..

Medlem
Skrivet av get_runk:

jaha okej, vi snackar spelutbud? trodde vi snckade om vilken konsoll som var bäst...trodde att vi pratade om hårdvaran, men okej...på spelpunkten tycker jag 360 är lite bättre, bara lite;)

det finns ju feta lir till ps3:an oxå, killzone 2 kommer ju nu!!! sjit va fett

När man jämför en konsol så måste man ta med spelutbudet då den bara blir en mediaserver om man inte har spel till den.
Att ha senaste hårdvaran i en konsol gör den inte alltid "bäst" just pga som i ps3 fall att spelen aldrig vill komma ( iofs nu börjar det trilla in lite)

Så nu kanske jag kan få nyttja min ps3 till något annat än bokstöd.

Medlem

Killzone 2, lbp, resistance 2, ratchet and clank, gt5P, mgs 4, motorstorm 2.. Osv.. Är bra spel till ps3. Sedan finns det ju massor som inte är exlusiva.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

123
Skriv svar