Medlem
WipeOut PS3

Topics om ett Wipeout till ps3 dyker ju upp lite här o var så jag startar en här på FZ också.
Det kommer alltså ett nytt wipeout till ps3 (rätt väntat iof) men så vitt jag vet finns det inte mycket info om det. Så vad skulle ni vilja se / inte se i spelet?

Utan att gå in på detaljer så skulle jag vilja se ett wipeout inspirerat av gran turismo serien. Flera olika turneringar, tävlingar och divisioner och massa olika svävare med möjligheter till uppgradering o.s.v.

Skulle va gött!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Flakmonkey

Säker på att det kommer ett nytt Wipeout? inte läst om det någonstans... däremot så kommer ju #Fatal Inertia som bygger på samma idé

Medlem

Efter Wipeout till PS2 vill nog alla helst glömma Wipeout. Wipeout till PS1 däremot.

Så vad vill ja se i nya wipeout?
Tja, eftersom Sony hela tiden hävdat att de kan så vill jag se 100FPS, superba miljöer och enormt detaljerade vrålåk, och det ska gå ruskigt fort.
Sedan skulle det vara kul med mer i karriärsläget än ett par cuper som låses upp efter varandra. Kanske lite fler saker, Time trials, plocka upp all skit på vägen (kontrolltest) o s v. Självklart ett onlineläge, med en bra browser (se X360 för helt jävla värdelösa sådana). Ett krav är naturligtvis möjligheten att sätta upp turneringar online.

Om det nu kommer då...

Medlem

nja jag har inte läst någon officiell källa men en massa snack på forums verkar antyda det och med tanke på hur populärt wipeout varit till både ps1 och ps2 samt det nya till psp så har jag svårt o tro vi blir utan wipeout till ps3


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

PS2 var bara populärt för folk trodde att det skulle vara lika bra som till PS1. PSP versionen är bra.

Gamespot var de enda som gav Wipeout Fusion det betyg det förtjänade. IGN gav ju som vanligt ett alldeles utmärkt konstigt betyg.

Jag ser gärna ett nytt Wipeout. Det tilltalar Arkadracern i mig.

Medlem

jag tycker wipeout fusion var bra, inte lika bra som 2097, men klart spelvärt.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

1
Skriv svar