Var är alla CoH Spelare?

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:

Jag hoppas på att de kommer ytterligare COH med Ryssar och Japaner och kanske Italienare.

Håller med totalt o kanske med lite mera flyg plan o inte bara lite bomber här o där

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:

Jag hoppas på att de kommer ytterligare COH med Ryssar och Japaner och kanske Italienare.

det går bra med finar också

Medlem

störande få svenska spelare online, och ännu färre som faktiskt kan spela över huvud taget.

trist med så liten inhemsk online scen. påstår utan vidare att jag är bästa svenska coh spelaren i världen. GG.

jag utmanar alla som vill inbilla sig att dem har en chans att ta min självutnämnda titel.

Inaktiv

Bring it on!

edit: grejen är den att jag tycker de är väldigt dåligt kanalsystem. Minns på Starcraft då alla från sverige automatiskt hamnade på en speciel kanal från början med bara svenska spelare. Det va tummen upp de

Sen är det dock inte ofta man använder chatten, iallafall inte jag som mest spelar mot/med mina kompisar:\

Medlem

jo sant battle.net e vida överlägset reliconline

Inaktiv

Kan jag spela detta spelt med min dator? Intel Core 2 Duo Processor, ATI Mobility Radeon X1600, 2.0GHz och 2GB Ram (1,024MB x 2)

Medlem

Har ju kommit en kanal med namnet: Stockholm nu som alla svenskar kan hänga i.

Inaktiv
Skrivet av PR00H:

installera precis också kört 3 games med britterna, jävligt skum spelstil får man lov att ha dem spelar jävligt annorlunda mot dem gamla raserna

Det är samma ras fortfarande...

Själv är jag en rätt bra CoH spelare, men liksom allt spelande så har det lagts på is ett tag.

Skrivet av TheGreenKnight:

Kan jag spela detta spelt med min dator? Intel Core 2 Duo Processor, ATI Mobility Radeon X1600, 2.0GHz och 2GB Ram (1,024MB x 2)

Du är inte seriös va?

Kunde spela Coh utan problem på en burk med 2,8ghz athlon64, 512 mb ram & nvidia geforce 3. Dock en väldigt liten skärm, allt på medel utom upplösning som var kvar vid det lägsta (spelade ingen roll tack vare den lilla skärmen).


signatur
Inaktiv

Tycker de är bra med en stockholms kanal, lite synd att de är så få som skriver i den vore skoj att få igång småturneringar via forumet eller nå sånt

Inaktiv
Skrivet av Hammar:

Tycker de är bra med en stockholms kanal

Well, flyttades nyligen ifrån stockholm. Jobbig stad som jag började vantrivas i nåt enormt.


signatur
Inaktiv

ok, visste den borde ju hete sweden egentligen, detaljer...

Medlem

Måste säga att COHs servrar SUGER !!!!

Har spelat en hel del OF på sisståne men utan att kunna få riktigt bra ping eller performence har svårt att connecta till dom flesta där ute men dom har lovat lite till nästa patch.

Spelet är fortfarande kungen bland RTS spel men relic måste skärpa till sig man tappar spelare på att skiten inte vill funka samt ligger statsen nere för tillfället.

Hoppas vi kan träffas i chatten nån gång.

P.S. Har gjort en karta som för tillfället spel testas av några kompisar om någon är intreserad så säg till så skickar jag den.

Inaktiv

CivilAction

Det är inte Relics servrar, utan hostade av privatpersoner. Vill du spela på Relics servrar är det automatch som gäller, och där råkar jag väldigt sällan ut för lagg.

Tycker själv de nya fraktionerna i OF är lite för OP änsålänge, hoppas det rättas till en kommande patch. Möter man britterna finns det ofta inga smidiga sätt att utrota bunkrar, och hur störande är det inte med en motståndare som kan peta ut den ena HF:en efter den andra?

Btw, håll utkik efter min senaste skapelse - CagDeci.


signatur
Inaktiv

panzerscherk is the shieat!

Medlem

Vi va 4 pers som spelade coh galet mycket tillsammans.. Men så fort vi fick testa OF betan så tröttnade alla. Expansionen förstörde spelet så hårt imo.

Inaktiv

Panzer Elite är inger mer än en bunt mekaniker med flashiga fordon.


signatur
Inaktiv

Panzer Elite är inget mer än ett SS som har käkat magiska svampar och inte kan dö... en bra panzer elite kille går inte att vinna över

Medlem

Har sökt efter nån irc kanal där alla Company Of Heroes spelare satt, men inte hittat nån, så i brist på annat så startade jag upp #coh.se på Quakenet som ja läste att en del använde under betan.
Så vill ni snacka med andra svenska Company Of Heroes spelare så poppa in. (iofs bara jag där nu >_< )

Inaktiv
Inaktiv

Många svenskar kör Supcom!:P

Medlem

coh is the way togo!

Inaktiv

Tja!

Tog mig tid att sluta lurka för att svara på denna fråga.

Jag och några kompisar har en ventrilo dedicerad till Coh och vi är även väldigt bra spelare.
(Jag själv är TOP15 och spelar mot bra spelare ofta).

Vilket betyder att om ni vill ha tips eller något liknade är det bara att fråga.

Här finns information om hur man kommer in på den.

http://www.gamereplays.org/community/index.php?showtopic=2553...

Whispra gärna mig på ett av mina konton spelar oftast nu för tiden på:

ArXLunaticman

Testa även DeweyDuck eller ExperimentZero.

Ska kolla här igen om några dagar:

PS: Många spelare finns på gamereplays.org.

Medlem

spelar inte så mycket COH utan jag bygger mest banor för att dom har typ den bästa editorn. Så enkel att lära sig.. de flesta andra spel är så jävla krångliga.. :/ Försökte mig på Valves egna för att bygga CS banor och skit, men jag tyckte det var för svårt.

CoH har enkelt för ett strategispel Så snart kommer väl ny bana plus lite annat smått o gott. Har ju en bana som heter PurpleHeartLane, men den har jag inte släppt för den är buggad

Inaktiv

Relic måste fan fixa sin jävla online-del snart, annars kan man på allvar börja undra var alla CoH-spelare är. Kraschar tamefan minst var 3:e timme om dan.


signatur
Medlem
Skrivet av Ascendant:

Relic måste fan fixa sin jävla online-del snart, annars kan man på allvar börja undra var alla CoH-spelare är. Kraschar tamefan minst var 3:e timme om dan.

Dom har redan släppt en patch 2.300 som skall fixa de mesta, men om det uppstår problem så är det bara vänta på nästa patch.. tror de har en till på G.

De släppte ju en den 18 mars alltså för två dagar sedan.. Då var det strul när alla skulle pröva och då kollade dom servrarna hela dagen o föröskte stabilisera dom. Tror faktiskt dom är rätt stabila nu för jag har inte haft några problem.

Inaktiv
Skrivet av n0llk0ll0:
Skrivet av Ascendant:

Relic måste fan fixa sin jävla online-del snart, annars kan man på allvar börja undra var alla CoH-spelare är. Kraschar tamefan minst var 3:e timme om dan.

Dom har redan släppt en patch 2.300 som skall fixa de mesta, men om det uppstår problem så är det bara vänta på nästa patch.. tror de har en till på G.

.

Väl medveten om det. Bra och välbehövliga ändringar där var det, patchen gillades...men, fortfarande.

Det är dock bättre nu. Värre var det för 1-2 veckor sedan då jag på allvar trodde på teorin att Relic-folket konstant spillde kaffe (läs kraschen) och snubblade över serversladden (därav glappet i anslutningarna).


signatur
Inaktiv

Har jag lärt mig något av DoW och CoH så är de att man aldrig ska lita på Relics patchar eller servrar!

Medlem

Det var inga problem i början. Typ efter 2.0 patcharna som serverna började strula

Inaktiv

Med andra ord, efter den här satans expansionen.


signatur
Medlem

Jag gillar britterna mer än amerikanarna. och Panzer Elite är roligare än Whermacht.

Britterna har ju helt annorlunda spelstil jämfört med de andra lagen/factions. Flytta sina byggnader strategiskt plus Airborne Gliders. Grymt kul att droppa in bakom fiendens linjer.

Skriv svar