Att ranka skill och sportmanship

Inaktiv
Att ranka skill och sportmanship

Finns det någon mening med detta efter en match? Kollade igenom laddern och han som låt först hade 2 av 5 på både skill och sportmanship. Uppenbarligen så blir folk arga efter de förlorat en match och ger 1 på båda. Systemet funkar med andra ord inte.

Själv hade jag på mitt gamla konto 1 av 5 i sportmanship


signatur
Medlem

Jag tar Skip hela tiden, fjantigt system


signatur

En styck signatur.

Medlem

tycker det är en trevlig funktion och absolut en god idé... och jag brukar fylla i dessa ofta lite hastigt. Men det är ju som vanligt många nötter som troligen ger lägsta för de förlorat och inte kan behärska sig då samt de som skippar. så systemet kommer nog aldrig fungera riktigt, men ändå en bra idé anser jag.

Inaktiv

Tycker det är lite coolt att ha sämsta på sportmanship. Av de 34 matcherna jag spelade med det kontot kanske jag skrev noob och såna saker till 3-4 stycken. Man kan undra varför resten tyckte att jag var osportslig


signatur
Medlem

Sen kan man fråga sig var sportmanna-andan försvunnit rent allmänt i spel >_> Märktes ganska bra i DoW att den sakta men säkert försvann, är det verkligen för mycket begärt att visa sin sportmannaanda med enkla saker som "GL HF" och "GG"?


signatur

Videomupp

Medlem

så sant... ett stort problem för e-sporten som växande sport är just problemet med omogna spelare och folk som inte kan vara trevliga online i spelen.

Medlem

Det är lite synd att man inte kan skriva något när man vunnit/förlorat, vet inte hur många gånger jag försökt skriva GG ^^

Wins 5
Losses 7

Jag har ett på skill och en tvåa på sportmanship, själv sätter jag 5/5 på folk när matchen varit rolig, även om jag förlorat Lite för att just balansera alla 0/0 röstare!

Inaktiv

Altså när jag skrev noob var när jag mötte motståndare som byggde en massa engineers och airliftade dem till min bas (där de blev nedskjutna alla ggr utom en då jag själv var tvungen att bygga en engineer som tog tillbaka min byggnad). Är trist när folk försöker vinna på sånt vis.


signatur
Inaktiv

Det är ju en taktik som vilken annan. Och inte som alla andra som tank spammar.

Medlem
Skrivet av Iceguppi:

Altså när jag skrev noob var när jag mötte motståndare som byggde en massa engineers och airliftade dem till min bas (där de blev nedskjutna alla ggr utom en då jag själv var tvungen att bygga en engineer som tog tillbaka min byggnad). Är trist när folk försöker vinna på sånt vis.

Så bara för att folk testar lite udda taktiker/strategier i spelet så är dom per automatik "noob" för att du tycker det är trist?

Please.

Medlem

iceguppi har väl aldrig skrivit något possitivt med en glad ton i detta forum om detta spel... vad förväntar man sig? skoj att någon gör något annat än tank-rushar... nåja spelet är bra iaf!

Inaktiv

Gillar inte när folk kör såna billiga saker som att skicka airlifted engineers, är inte det som spelet går ut på liksom. Antingen lyckas det och de vinner eller så misslyckas det och de torskar direkt. Är tråkigt med folk som inte kan spela spelet som det är tänkt.

Lika tråkigt med folk som inte kan fatta när de har förlorat och ge upp. Man kommer in i deras bad och har förstört hela deras armé och harvesters, istället för att de ger upp så måste man förstöra hela deras bas. Vissa försöker gömma någon byggnad på nått ställe på kartan. Liksom varför? För att slösa på min och sin egen tid? Själv ger jag upp så fort hoppet är ute, det är osportsligt att dra ut på tiden tycker jag.


signatur
Medlem
Skrivet av Iceguppi:

Gillar inte när folk kör såna billiga saker som att skicka airlifted engineers, är inte det som spelet går ut på liksom. Antingen lyckas det och de vinner eller så misslyckas det och de torskar direkt. Är tråkigt med folk som inte kan spela spelet som det är tänkt.

Lika tråkigt med folk som inte kan fatta när de har förlorat och ge upp. Man kommer in i deras bad och har förstört hela deras armé och harvesters, istället för att de ger upp så måste man förstöra hela deras bas. Vissa försöker gömma någon byggnad på nått ställe på kartan. Liksom varför? För att slösa på min och sin egen tid? Själv ger jag upp så fort hoppet är ute, det är osportsligt att dra ut på tiden tycker jag.

Varför spela det om du bara ska klaga för folk inte vill att du ska vinna


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv
Skrivet av Iceguppi:

Gillar inte när folk kör såna billiga saker som att skicka airlifted engineers, är inte det som spelet går ut på liksom. Antingen lyckas det och de vinner eller så misslyckas det och de torskar direkt. Är tråkigt med folk som inte kan spela spelet som det är tänkt.

Lika tråkigt med folk som inte kan fatta när de har förlorat och ge upp. Man kommer in i deras bad och har förstört hela deras armé och harvesters, istället för att de ger upp så måste man förstöra hela deras bas. Vissa försöker gömma någon byggnad på nått ställe på kartan. Liksom varför? För att slösa på min och sin egen tid? Själv ger jag upp så fort hoppet är ute, det är osportsligt att dra ut på tiden tycker jag.

Jag tycker presis tvärt om, man ska kämpa till sista man och inte fega ut bara för att man råka förlora lite gubbar, sedan att gömma byggnader håller jag med om att det är lite lamt =P

Inaktiv

Japp... ok att göma byggnader om de har en chans att komma tillbaka (dvs har en war factory, construction yard eller crane). Har de inte detta och ingen armé så finns ingen chans att vinna utan man lamar bara och får tiden att gå.

Men ok ska vara lite mer positiv, finns många bra saker också, men samtidigt tycker jag att man inte får vara blind till bristerna.

Har själv blivit callad för abuse noob när jag kört shadow team rush tex.


signatur
1
Skriv svar