Mina ladder vinster försvann, HÄRLIGT EA!!!

Inaktiv
Mina ladder vinster försvann, HÄRLIGT EA!!!

Började köra ladder idag och tog 6 vinster. Loggade ut och gjorde lite annat. Loggade in igen och ser att jag fortfarande har samma rank (6 = två guld vingar) men att jag har nollor på allt i statistiken. Jag vinner 3 matcher till och klä'ttrar ytterligare lite i rankingen. Loggar ut igen och loggar in, ser att jag har kvar mina 3 vinster jag tog på andra inloggningen men att min ranking är nere i 3....

Vinner en match till och går upp lite i ranking, loggar ut och loggar in och det står enbart nollor på statistiken igen. (1 vs 1 ranked alla matcher)

Tycker att detta är ytterst beklagligt. Inte nog med att man aldrig vet om en vinst kommer att räknas eller inte, när de tar ifrån mig min ranking så får jag bara möta noobs hela tiden eftersom jag antar att laddern matcher en mot folk med samma ranking (har fortfarande inte mött någon som skulle vinna skirmish mot "hard" så det är rätt trist, mot slutet mötte man i alla fall folk som verkade ha en liten aning om buildorders etc)

Är detta "online problemen" som EA snackar om eller var det att folk inte ens kunde spela online? (helldre det än mitt problem faktiskt).

Någon som vet vart man kan vända sig och hur många hundra matcher man måste vinna innan det börjar räknas?


signatur
Medlem

Det är ett problem med efterhalkningar i server, och är bekräftat av deras Developers själv. Det loggas och kommer att visas på ditt konto så småningom (tog över natten för mig).

Var exakt samma problem i de första patcherna på Battlefield 2 te.x.

Ge det lite tid


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Ok... men hur blir det med mina vinster som kommer innan rankingen går upp? Nu får jag ju bara möta noobs, de poängen ger väl inte ett skit med den rankingen som jag kommer att ta imorgon?

De borde skicka över nån kille ifrån blizzard som kan visa hur man konstruerar en ladder och en annan som visar hur man konstruerar ett spel.


signatur
Inaktiv

Hur tar man bort tråden? Det är fixat nu. Blev lite rädd där ett tag.


signatur
Inaktiv

Du behöver väll inte ta bort tråden för det. Någon annan kanske råkar ut för samma sak och då slipper dom fråga om det.

Medlem

konstigt att ea inte lär sig från sina tidigare missar utan gör om exakt samma sak om och om igen


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

1
Skriv svar