Medlem
C&C3 i Vista 64

Köpte precis C&C3 på EA LINK, 4 timmars nerladdning, 1 timmes uppackning... helt i onödan! Har inte stöd för vista64, kan man juh gärna bli varnad för innan man köper det! Att demot dessutom funkar under det är väldigt mystiskt tycker jag!

Ännu ett spel förstört av EA... Får inte ens igång installationen av det innan den säger till att installationen har avbrytits innan den var klar!

Jag har bara läst massa dåliga saker om EA angående deras Vista tankar! Kör man vista så kör man 64-bits... 32bits verren är juh helt meningslös att köra! Varför inte lägga in stöd för den isåfall eller sätta sig ner och FIXA stöd för det?

Är det någon som har hört något om ev. patch/fix för 64verren?

Medlem

Jag får igång det både på 32-bitars och 64-bitars Vista.

Har dock den boxade DVD versionen. Inte den nerladdade.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem
Skrivet av robbis:

Köpte precis C&C3 på EA LINK, 4 timmars nerladdning, 1 timmes uppackning... helt i onödan! Har inte stöd för vista64, kan man juh gärna bli varnad för innan man köper det! Att demot dessutom funkar under det är väldigt mystiskt tycker jag!

Ännu ett spel förstört av EA... Får inte ens igång installationen av det innan den säger till att installationen har avbrytits innan den var klar!

Jag har bara läst massa dåliga saker om EA angående deras Vista tankar! Kör man vista så kör man 64-bits... 32bits verren är juh helt meningslös att köra! Varför inte lägga in stöd för den isåfall eller sätta sig ner och FIXA stöd för det?

Är det någon som har hört något om ev. patch/fix för 64verren?

Skrivet av System Reqs @ cncden.com:

OS: Windows XP, Windows Vista (32-bit; 64-bit versions of Vista are not supported)

Inaktiv

Jag får också igång den på vista x64. Fungerar hur bra som helst!

Medlem

när jag kör Vista 64 så fungerar det inte för mig helle. får bara förbjuden åtgärd. lite skumt

Medlem

Jag har oxå en nedladdad version av C&C3 vilket funkar utan problem.

Medlem
Skrivet av Xphome:
Skrivet av robbis:

Köpte precis C&C3 på EA LINK, 4 timmars nerladdning, 1 timmes uppackning... helt i onödan! Har inte stöd för vista64, kan man juh gärna bli varnad för innan man köper det! Att demot dessutom funkar under det är väldigt mystiskt tycker jag!

Ännu ett spel förstört av EA... Får inte ens igång installationen av det innan den säger till att installationen har avbrytits innan den var klar!

Jag har bara läst massa dåliga saker om EA angående deras Vista tankar! Kör man vista så kör man 64-bits... 32bits verren är juh helt meningslös att köra! Varför inte lägga in stöd för den isåfall eller sätta sig ner och FIXA stöd för det?

Är det någon som har hört något om ev. patch/fix för 64verren?

Skrivet av System Reqs @ cncden.com:

OS: Windows XP, Windows Vista (32-bit; 64-bit versions of Vista are not supported)

eh jo jag vet, men dom 100.000 som köpte det genom EA LINK då som inte blir informerad och varnad! Står säkert med någon lite finskrifts någonstans! Men tycker dom borde varna lite mera för att det inte kommer funka, sen om det funkar för vissa och andra inte det är juh ofantligt skumt! Dom kommer nog få en hel del skit av spelare pga vista stödet + det dåliga online läget

1
Skriv svar