Inaktiv
SimCity 4

Någon som spelat detta spel, jag beställde det på webbhallen igår, efter en hel del spelande med SimCity 3000. Roligt, men en aning gammalt. Vad tycker ni om det? 8) SimCity 4 alltså.


signatur

/Saphira

Inaktiv

Ja, det är väl ett bra spel. Roligt när staden väl kommer igång, men lätt att man förbygger sig. Bättre att vänta med att lägga ut enroma grönrutor tills det redan har växt till sig lite (radhus), annars finns det risk att man får en fattiglapp stad men enstaka ruckel. Skitbra spel dock.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

tjejen kör det titt som tätt, men mest 3àn.
4àn verkar vara svårare
tillomed herr Ice tycker det är svårare och efter 3min så tog mitt tålamod slut och sc3 fick komma tillbaka


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

jag kör
sim city 2000
sim city 3000
sim city 4

3an är klart bäst efterföljt simcity 2000


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Inaktiv

någon som vet varför spelet hackar som fasiken när man väl har fått upp en större stad? köpte det när det kom o har väl uppdaterat datorn en tre ggr sen dess men fortfarande samma skräp

Medlem

har du provat uppgradera grafikkortsdrivrutinerna eller har du lite med ram i datorn ?


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Inaktiv

jupps har de senaste drivarna o 2gb ram

Medlem

konstigt kan de vara så att din dator är för snabb ?

äldre spel byggdes ju på hastigheten på processorn


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Inaktiv

Om man spelar hearts of iron spelen så är det samma sak, när man har många enheter segar spelet ner till slow motion även i snabbast möjliga hastighet, ju bättre dator man har, desto långsammare går det, av nån anledning...


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

1
Skriv svar