Soldiers: heroes of WW2 + Multiplay

Inaktiv
Soldiers: heroes of WW2 + Multiplay

Tjenare!
Är det några här på FZ som är intresserade av att lira Soldiers: heroes of ww2 i multiplay? I och med den senaste patchen (soldiers_mp_upgrade128.exe, se till att ta hem den engelska versionen) så finns det betydligt större stöd för multiplay, med lägen som Deathmatch, Battlezones, King of the hill med mera, förutom Coop, förstås. Personligen tycker jag spelet är urskönt (fastän svårt) och det är verkligen bättre än Commandos och liknande spel.
Sen vill jag även slå ett slag för den sköna gulfkrig-modden Enemy Ahead (Enemy Ahead). Den tillför en känsla inte helt olik Desert Combat till Battlefield. Det är en multiplayer VS only (alltså ingen coop). Det är just det som är charmen då det finns stöd för mer enheter (samtidigt) per spelare. Efter ett tag så kan man befästa flaggorna i Battlezones och det, i sin tur, leder till väldigt taktiska och intressanta strider. Det är en himla känsla att sätta en maskingevärsskytt i bakhållsposition för att sedan vänta på att fienden dyker upp. Då tar man kontrollen (manuellt) över sin man och mejar ner en klump av fiendesoldater som sedan får det svårt att ta sig ifrån den utsatta positionen. Ser fram emot att få några att lira mot, då brorsan inte verkar orka längre.

PS. Spelet finns billigt på webhallen, 69:- (hittas här).

Muptiplaypatchen hittas här

Medlem

Jag har länge varit med i SHoWW2-communityn och spelade rätt många mp-spel för ett tag sedan, jag är helt klart intresserad av att spela det i multiplayer. Du kan ju ta och kontakta mig, du kanske har msn?

Vore skoj om det fanns fler människor som spelar detta underbara spel.

Inaktiv

Jag har spelat Soldiers Heros of World War 2 sedan dess har kommit ut i butikerna här i Sverige...

Samt så har jag nästan klarat ut det, så jag skulle vara intresserad att spela mot er över multiplayer då jag har aldrig gjort det tidigare...

Som ni säkert förstår så är jag väldigt intresserad av Strategi-spel. Är det även lite Sci-Fi inläggt i spelet älskar jag det ännu mer.

Men det finns nåt med WW1 och WW2 som gör strategi-spelen intressanta och krävande med hjärnkapacitet

Ni kan höra av er ifall det är någon som är intresserad att spela, och av skräcker det er att jag nästan har klarat ut spelet så måste jag säga att jag är inte så bra mot andra med människor i spel.

Så ni kommer antagligen 'äga' mig men det gör inte så mycket för mig, då jag tycker att strategi är rolig typ av PC Spel..

Medlem

Jag har ochså haft det ända sen det kom ut till sverige. Lirade riktigt mycket online förut, men jag la av eftersom att andra började bli helt über 1337 på spelet :), iaf så tycker jag att det är riktigt kul så om ni vill lira så skriv här eller PM.

ouuuuf den där modden såg riktigt fin ut

Min Xfire är pvtadri

1
Skriv svar