Vilket spel ser du mest fram emot 2008?

Inaktiv

Dragon Age ffs! Låter helt sjukt skoj!


signatur

« Dя.щirus »

Medlem
Skrivet av KazikluBey:

Age of Decadence - "an isometric, turn-based, single-player 3D role-playing game set in a low magic, post-apocalyptic fantasy world, inspired by the fall of the Roman Empire. The game features a detailed skill-based character system, non-linear gameplay, multiple skill-based ways to handle quests, choices & consequences, and extensive dialogue trees."

Eschalon: Book I - "Single player. Turn based. Stat heavy. Story driven."

The Broken Hourglass - Isometriskt Baldur's Gate 2-liknande rollspel.

Age of decadance såg inte riktigt klokt ut! :S

Själv tycker jag Splinter Cell: Conviction och Fallout 3 som jag kommer på nu


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Tja, i och med uppskjutningen så är det lätt SSBrawl som jag ser främst fram emot kommande år. Är i övrigt inte särskilt insatt i releaseåret, så jag kan ju överse något... inte för att jag tror det skulle ändra något.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Assasin's Creed till PC (Jävla skit att det inte släpps till pc samtidigt som PS2 och Xbox 360..DÖD ÅT PS2 OCH XBOX360!!) Ne men allvarligt ett sånt spel är fan roligate till pc ju :S

Stargate worlds (MMORPG)

Inaktiv

Efter mycket tänk så har jag nu bestämt mig för att Mafia 2, Baldur's Gate 3 och KotOR 3 står högst upp på min önskelista... även fler spel i Infinity Engine (<3).


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Inaktiv

Mm jag me Mafia 2

Medlem

argh! det finns så många! Army of Two, Mafia 2, SC2, Empire: Total War, Fallout3...hade gärna sett ett Forza3...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Inaktiv
Skrivet av q0rra:

Age of decadance såg inte riktigt klokt ut! :S

Hur menar du?

Inaktiv

Little big planet, Haze, Fallout3, Final Fantasy 13 (!!!!!!!!!!!!!!!!), Baldurs gate3 (please?!)

GAH, too many games i want!! Too many games make me crazy!

Inaktiv

Silent hill4 och Army of Two också naturligtvis!!! How could i forget!!!

Medlem

spore, har velat ha det väldigt länge nu

12
Skriv svar