Medlem
Kul FPS?

Skulle ni kunde vara så snälla och tipsa om roliga FPS med riktigt härlig SP? Helst nutid.

Tack.

ps. Dom får gärna likna CoD4.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Painkiller! ;> Hjärnlöst som saten, och att slakta massa monster is teh sheit


signatur

Videomupp

Medlem

Det är väl ingen av oss som vet hur CoD4 kommer vara mer än vad vi sett från trailers ;p men devastation kanske ;p

Medlem

Okay, ska kolla upp dessa. Och det jag menade med att det får likna CoD4 är moderna vapen osv. xD


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Doom 3


signatur

Googla först , fråga sen

Inaktiv

Ifall du nu inte har för höga krav på grafiken så är ju Halflife 1 en riktig höjdare!


signatur

I'd give her my heart, but she wounded my soul,
don't think twice it's all right. [i]

nj
Medlem

#Deus Ex, dess uppföljare #Deus Ex: Invisible War finns med men ja... det spelet håller inte samma klass som orginalet imho.
#Kingpin: Life of Crime erbjöd ett antal underhållande timmar vill jag minnas när det var nytt.

Youtube-proffs
Skrivet av Pilvars:

Ifall du nu inte har för höga krav på grafiken så är ju Halflife 1 en riktig höjdare!

WORD! Saknar ljuden på HL1. När man laddar på hälsa o armor.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

"El Matador":
The DEA are having major problems in South America; La Valedora, the new drug mafia has destroyed the DEA headquarters and anyone who got between them and their goal of being the biggest drugs cartel in Colombia has been killed. The DEA decide to send in their best man, Victor "El Matador" Corbet to eliminate the boss of La Valedora in the middle of the biggest drugs war that Colombia has ever seen...

Gillade du "Farcry"? "Max Payne"? Då tror ja att du Kommer gilla detta spel.

/P


signatur

Here's to alcohol, the cause of—and solution to—all life's problems.

1
Skriv svar