Pro Evolution Soccer 6-liga

Inaktiv
Pro Evolution Soccer 6-liga

Hej, jag och en polare planerar att starta en liga till PES6, allt som behövs nu är i stort sett medlemmar och så sköter resten sig självt.

Vi har tidigare hållit i totalt 6 ligor till NHL-spelen så vi vet vad vi gör.

Just nu är det fyra st som är klara för spel, och ytterligare en är pågång, och det är innan vi har börjat marknadsföra ligan (så som vi gör här). Vi siktar på att ha minst 12 klara, men det kan bli både fler och färre.
Vi kommer att köra en rak serie, där alla möter alla två gånger, och om vi får ihop tolv st så blir det alltså 22 matcher (11*2) som spelas på en säsong. Den som leder tabellen efter den tiden vinner säsongen, helt enkelt.

Hur som, vi tänkte kolla lite här om det är någon här som antingen är intresserad själv, eller vet någon som skulle kunna vilja vara med.

Jag länkar inte, utan du får skicka ett meddelande till mig eller kontakta mig via msn (leksands_fan[aaat]hotmail[dooot]com), oavsett om du vill provspela (det måste alla göra, för att testa seriositeten osv) eller bara har några frågor.

MVH Johan

Edit: Jag har varit medlem förut här men har glömt bort mitt lösenord, så jag reggade mig inte bara för att göra reklam.
Jag nickade Ruffs eller något liknande då. Jag är även medlem på den forna (?) systersiten Hype, där som Fragge.

Edit två(typ nummer fyra...): Det är alltså till PC som vi ska spela, men om jag förstått det rätt går det även om du lirar via PS2.

1
Skriv svar