Ny ingame trailer för Spider-Man 3

Medlem
Ny ingame trailer för Spider-Man 3

Surfade in på Gametrailers och såg att en ny trailer för nästa Spider-Man spel har släppts. Denna visar äkta ingame

http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=42455

MFC
Medlem

Såg trevligt ut.. men jag hakar upp mig på att det på något sätt ändå känns.. "gammalt" i vissa scener.. hm, hittar inga ord för det men det är säkert ett halvkuligt spel när det släpps.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv

*fap* *fap* *fap* *fap* @ animationer

Medlem

Inte så mycket ingame....

Iaf för att S3 ska vara det minsta intressant så ska man fritt kunna svänga sig fram i en stor stad, och själv välja vart man ska "skjuta" nätet nånstans.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Vila i frid

Spelsnack hör hemma i Övriga spel.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem
Skrivet av Rissan:

Inte så mycket ingame....

Iaf för att S3 ska vara det minsta intressant så ska man fritt kunna svänga sig fram i en stor stad, och själv välja vart man ska "skjuta" nätet nånstans.

det skulle ha funkat bra på Wii


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

det skulle ha funkat bra på Wii

om man byter ut Spiderman mot Mario och allt våld byts ut mot dance dance revoltion liknande gameplay.
Helst med nån slags boss i slutet på varje bana, kanske nån tjock sköldpadda med taggar på ryggen..jag vet inte, just making stuff up as I go..

1
Skriv svar