tips på bra kommande multiplayer-fps.

Medlem
tips på bra kommande multiplayer-fps.

jag vill ha tips på nya/kommande spel som kan bli de nya counter-strike tex.. spel som är bra i multiplayerdelen, jag tror ni vet vad jag menar:P


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Medlem

med lite tur kommer det aldrig att komma nått "nytt" counter-strike
Därimot kommer riktiga spel som tex UT2k7 här iår, när är det väll ingen som vet? :/
Men det är väll den "stora" som folk väntar på.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Förstår inte varför alla är så hypade över ET:QW? Visst kommer jag prova det men vad är så speciellt? BERÄTTA!

Hallå? Uppföljaren till Wolfenstein: Enemy Territory?

Medlem
Skrivet av Qrush:

Förstår inte varför alla är så hypade över ET:QW? Visst kommer jag prova det men vad är så speciellt? BERÄTTA!

Det är uppföljaren på #Wolfenstein: Enemy Territory. Kräver att man spelar i lag som dessutom är assymetriska med en serie av objectives där all action tar plats nästan hela tiden på samma ställe. Alla måste tillföra sin del med sin 'klass' för att kunna ta sig vidare på banan, hur fordonen spelar in kommer också bli intressant. Svårt att förstå om man inte spelat W:ET eller #Return to Castle Wolfenstein, de spelen är nonstop action med lagspel som högsta prioritet.

Sen är det den senaste delen i Quakeserien *know your roots*


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Jee
Medlem

Blir till att spara ihop lite pengar till både UT och ET!
Ingen som har hört något om när UT/ET kommer ut?


signatur

Eller inte?

Medlem

mm, får väl bli ET:QW man ska spara pengar till då, eftersom UT3 kommer att vara för massivt får min dator:(


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Medlem

Själv (som du vet cribba) så ser jag mest fram emot CPL:s Severity
Men det kommer tyvärr i höst har jag för mig.

Medlem

Fear 2
left for dead

Medlem

S.T.A.L.K.E.R.

Jag har lekt med den två år gamla multiplayer betan (2215) idag och jag måste säga att det var ganska kul faktist. "Anomalierna" gör att man inte bara måste hålla koll på var fienden är, utan även vars man går. Grafiken var ganska så vass, även fast den bara använde dx8, lätt i klass med HL2. Vapenljudena var något tama men jag tror att de har förbättrat dem något nu

Hoppas jag får tag i en nyckel till den nyaste betan

Medlem

*host* warez *host* Att det var "uppföljare" visste jag men jag vill veta mera vad som gör att det är så populärt.

Medlem
Skrivet av Qrush:

*host* warez *host* Att det var "uppföljare" visste jag men jag vill veta mera vad som gör att det är så populärt.

*Se förgående post*

Det är just det att det är samma sak som förut men denna gång med fordon, deployables samt assymetriska lag. Möjligheterna för olika taktiker kommer vara ännu fler denna gång vilket kommer bli intressant. Splash Damage har visat en mängd videos där de betonar hur snabbt det är, mängden action och hur man betonat allt på hur laget sköter sig. Sedan är det scifi och Quake denna gången, jag tror det intresserar fler.

Många BF- och W:ET-spelare ser det som en större utveckling av de lagbaserade multiplayerspelen och det finns kanske en chans att det kan ta CS plats i de större tävlingarna då intresset är stort.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv

kanske inte de nya cs (får man hoppas) men som jag ser fram emot:
Team Fortress 2
Unreal Tournament 3

1
Skriv svar