Medlem
The Ship

http://www.gamespot.com/pc/action/theship/review.html

Verkar vara riktigt kul. Påminner lite om Spy Vs Spy på något sätt. Någon som provat spelet? Kliar i köp-fingrarna just nu men jag vågar inte...


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Redaktör
Medlem

Jo, jag hittade recensionen efter inlägget. Men utvärderingen känns lite väl hård dock. Har fått bra betyg hos andra recensenter nätet runt. Provade spelet lite grann igår för att se om det är värt att köpa. Kan bara spela mot datorn och AI:n är inte smart direkt. Och miljöerna verkar vara lite stela samt menyerna lite klumpiga. Men jag tror att om man kommer in i spelet kan det bli riktigt kul.

Jag har bara spelat spelet ca en timma, så det jag skriver kanske inte är så pålitligt, men jag tycker att spelet känns tomt på något sätt. Skulle varit roligt med lite mer ljudeffekter och animationer, mer levande miljö. Sen skulle det ha varit kul om man kunnat placera bomber i lådor som sprängs när man öppnar dom, till exempel. Kul iallafall att man måste gå på toa, sova, prata, läsa böcker, äta mat, tvätta sig m.m., vilket kan göra en extra stressad när man vet att man har sin mördare efter sig, då man t.ex. är jättebajsnödig.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

1
Skriv svar