Titan quest köp..

Medlem
Titan quest köp..

Hoi, laddade nyligen ner titan quest, pirat eftersom det går lika fort som att tanka skiten i demoform från fz.. Spelet verkar jävligt shysst men var buggigt som ett as och jag krashade var tionde minut och sedan ville skiten inte ladda min save, det är väl priset man betalar för pirat. Hur som helst bestämde jag mig snabbt för att köpa skiten eftersom det var coolt och jag hoppas kunna lira med andra också. Tyvärr är det ganska dyrt och hittade endast priser i stil med 420 pix. Jag som är fattig student utan inkomst har svårt att svälja det just nu, dock så hittade jag ett alternativ, men det är så skumt att det finns inte, kolla själva.
Whaddafakk?
alternativ 1: 259 spänn, gratis frakt
alternativ 2: 531 spänn, gratis frakt

Tror att de gjrot en snygg miss der med det höga priset, med tanke på att cd-wow i övrigt alltid har hållit sjukt låga spelpriser.

Hur som helst är syftet med denna tråd dubbelt, 1: Tipsa om ett jävligt billigt ställe att köpa skiten på.
och
2: Är det värt att köpa? Har läst FZ rescensionen och är positivt inställd, vore najs att höra från lite random spelare också.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

1
Skriv svar