Gameready - Här startar spelet

Inaktiv
Gameready - Här startar spelet

För alla er som tröttnat på FFA, kanske inte har en klan eller bara vill träna lite, så har vi startat Gameready som är en samling för flera pickups.

Vi har smygstartat lite innan sommaren och kör just nu Quake3 CTF & TDM, Quake4 Duel, 2on2, TDM och CTF samt Warsow TDM pickup. Vi kommer lägga till fler spel på förfrågan (!) kontinuerligt när hösten närmar sig!

Vi kör helt ideellt och utan någon spons/reklam, vi vill bara få in fler spelare! Alla servrar står på 100/100 Mbps LAN och är garanterat (hmm) laggfria

Vi har även TS2 server för de som vill snacka under matcherna och forum för att få hjälp mm.

Hoppa in på [http://www.gameready.nu] eller #gameready på irc (quakenet) för att få veta mer. Där finns även guide för irc för att komma in i kanalerna...

(#Tdmpickup.se, #Quake4all och #Warsow.se ligger kvar i samma kanaler men ingår numera i Gameready Network)

Medlem

Spelar nada av dessa spel, spelade dock Q3a i två år. Warsow har jag hör att det ska vara skitbra, kanske något att börja lira.

Edit : hur dum får man vara asså, jag har t.o.m War$ow installerat på min dator :/, Im stupid.

1
Skriv svar