Inaktiv
Skrivet av Andy80:

Jo jag tänke också börja lira det ska skaff delux edtion så man får den roliga capen som ger gratis öl i alla taverns
Funderar på en necromancer eller en assasin

HA, det har du rätt i!:D

Inaktiv

vad tror ni är det bästa yrket för en guardian, en barabarian en conqurer, en ranger?

och om man är architekt, kan man bara bygga bygnader ått ett guild eller kan man bygga typ ett litet hus åt sig själv?:|

och kommer det vara det här mail systemet som man kan ha i wow? om ja, kan man maila saker till sina abdra karaktärer?:\

Inaktiv

Måste du säga bäst. Det finns inga klasser, raser eller yrken som är bäst.
Och ja, man kan bygga egna hus.
Självklart kan man skicka mail, till sina egna karaktärer vet jag inte, men med all sannolikhet så kan man det.

Inaktiv

Förlåt, men ska vi säga, vad pasar bäst?:\

Medlem
Skrivet av Bonzomannen:

Förlåt, men ska vi säga, vad pasar bäst?:\

Precist allt.


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem

Asså klan delen är det okej om man skaffar spelet lite efter den släpps han dåligt med pengar nu xD


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem

Jaja, det är lugnt

Men du kan bara anmäla dig på forumet som kommer upp snart

Inaktiv

När kommer sajten då? Jag har provat varje dag sen den 17!:( Har ni ändrat adress eller? är det fortfarande nightborn.net eller se?:\:\

Medlem

Hyborian Insider #1: Combat!

http://www.youtube.com/watch?v=dAzH5gmlJF4

Fan sugen man blir på spela

Inaktiv

Kibb, jag håler med men sälla någon, jag vill se det bra jobb ni antagligen gjort med sajten, förlåt om jag tjatar men endå!!

Skrivet av Bonzomannen:

När kommer sajten då? Jag har provat varje dag sen den 17!:( Har ni ändrat adress eller? är det fortfarande nightborn.net eller se?:\:\

Medlem

Sa att den kommer upp snart, domänen måste registreras och det tar några arbetsdagar och under påsken kommer det nog inte hända mycket.

Medlem
Skrivet av Mr_kill.alot:

Sa att den kommer upp snart, domänen måste registreras och det tar några arbetsdagar och under påsken kommer det nog inte hända mycket.

Längtar tills den kommer


signatur

Det är någon bakom dig. Bäst att kolla.

Inaktiv
Medlem

Är det nån som ska skapa en clan så ta och messa

Medlem

exakt messa om det skapas nån klan, vill veta allt, kommer nöta det här spelet tills ögonen blöder..


signatur

"Da Funk Back To Da Punk"

Medlem

Läs första sidan

Inaktiv

Det bästa settet att ta sig i genom den här väntan utan att sjuta sig själv:P är nog att Spela lite typ ps3 för dom släper rätt så bra spel just nu tex army of two(ett spel som äger)8)

Inaktiv

Så ska guildet heta samma som sajten eller?

Medlem

japp, vi har tagit det från Finntrolls låt Nattfödd, gjorde om det till engelska, och tyckte det lät som ett bra namn för en guild.

Får ursäkta att inte sidan är uppe ännu, har haft mycket att göra.

Inaktiv

En del av mig dog när jag insåg att Technical Beta inte är samma som General Beta. Hur mycket kan jag sälja ett Technical Beta account för tror ni? Folk verkar vara desperata.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Inaktiv

När ni Blev beta, ungefär när fick ni reda på det:\?
Jag anmälde mig och jag undrar när jag skal sluta håpas:(?
Och gjorde ni något späsjelt elller?:|

Och en sak till, vist är det sjönt med den här singelplayer delen?8)
Jag menar, då sliper man ju spendera dom första spel timarna på antingen att läsa massa tråkiga medlenade och "tips", eller en tråkig toturial när man bara vill gå ut och ha ihjäl folk eller hur:)?

Inaktiv
Skrivet av Bonzomannen:

När ni Blev beta, ungefär när fick ni reda på det:\?
Jag anmälde mig och jag undrar när jag skal sluta håpas:(?
Och gjorde ni något späsjelt elller?:|

Och en sak till, vist är det sjönt med den här singelplayer delen?8)
Jag menar, då sliper man ju spendera dom första spel timarna på antingen att läsa massa tråkiga medlenade och "tips", eller en tråkig toturial när man bara vill gå ut och ha ihjäl folk eller hur:)?

Tog väll någon vecka tills jag fick mitt email dessvärre så upptäckte jag att det bara var "technical" betan jag tog mig in i. När dom ska stress testa saker tillexempel detta sker ibland på söndagar mellan 06-21 GMT.

Har dessväre gjort som en polare startade idag fixade 3 olika proxy servrar och skicka nya ansökningar till andra hotmails. Varför är jag desperat då? För att jag laddade ner 14gig med installations filer dom måste ju användas!


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Inaktiv
Skrivet av Bonzomannen:

När ni Blev beta, ungefär när fick ni reda på det:\?
Jag anmälde mig och jag undrar när jag skal sluta håpas:(?
Och gjorde ni något späsjelt elller?:|

Och en sak till, vist är det sjönt med den här singelplayer delen?8)
Jag menar, då sliper man ju spendera dom första spel timarna på antingen att läsa massa tråkiga medlenade och "tips", eller en tråkig toturial när man bara vill gå ut och ha ihjäl folk eller hur:)?

Jag fick min beta genom min bror som jobbar på ett visst företag.
Betan kan komma lite näsomhelst, dom behöver hela tiden mer folk.

Skrivet av RobbazSweC:

En del av mig dog när jag insåg att Technical Beta inte är samma som General Beta. Hur mycket kan jag sälja ett Technical Beta account för tror ni? Folk verkar vara desperata.

Ingenting antadligen. Kanske 8 kronor.

Inaktiv
Skrivet av RobbazSweC:
Skrivet av Bonzomannen:

När ni Blev beta, ungefär när fick ni reda på det:\?
Jag anmälde mig och jag undrar när jag skal sluta håpas:(?
Och gjorde ni något späsjelt elller?:|

Och en sak till, vist är det sjönt med den här singelplayer delen?8)
Jag menar, då sliper man ju spendera dom första spel timarna på antingen att läsa massa tråkiga medlenade och "tips", eller en tråkig toturial när man bara vill gå ut och ha ihjäl folk eller hur:)?

Tog väll någon vecka tills jag fick mitt email dessvärre så upptäckte jag att det bara var "technical" betan jag tog mig in i. När dom ska stress testa saker tillexempel detta sker ibland på söndagar mellan 06-21 GMT.

Har dessväre gjort som en polare startade idag fixade 3 olika proxy servrar och skicka nya ansökningar till andra hotmails. Varför är jag desperat då? För att jag laddade ner 14gig med installations filer dom måste ju användas!

Tack För infon, Men tror du jag kommer in:\?
Och en sak till, fylde du in Ansökan på ett visst sätt?:\ Jag undrar hur stor chansen är och vad jag skall förvänta mig.;)

Inaktiv

Jag har en fråga. Kommer guildet (Det var ju faktiskt pga ett guild som den här tråden börja, om nån kommer ihåg(lol))8) Vara på en pvp eller en pve eller en rp server? Och vad kommer servern heta?

ps: sorry att jag är tjatig.

Medlem

Det kommer vara på en PvP server. Server namnet har jag ingen aning om, det skriver vi nog när vi har valt när det kommer ut och det kommer updateras på forumet så fort vi kommer hem från affären på natten så ni kanske få reda på det vid 00.30 eller något

Update: Sidan, eller rättare sagt forumet, kommer komma upp på måndag senast tisdag om vi inte stöter på några problem.
Resten av sidan kommer upp på obestämd tid.

Inaktiv
Medlem

Någon som vet hur hela PVP systemet kommer att funka? Bara på speciella servrar eller lika för alla?


signatur

Through victory, my chains are broken - The Force shall free me.
Sith Lord of Defqon http://defqon-eu.guildlaunch.com/

Medlem

PVE servrar har bara pvp på utvalda zoner. Battlegrounds och siege combat ställerna.

PVP servrar har pvp överallt, risk för att bli gankad av en omogen lvl 80 mm.

Inaktiv
Skrivet av Light:

PVE servrar har bara pvp på utvalda zoner. Battlegrounds och siege combat ställerna.

PVP servrar har pvp överallt, risk för att bli gankad av en omogen lvl 80 mm.

Så är det. Haha jag kommer ihåg när jag och min bror lirade lite beta för några veckor sedan. Då kom det en kaxig lvl60 kille springandes genom skogen. Vi var bara lvl 29 och 30 och stod och tittade ut på en sjö och blev hyffsat rädda när vi fick syn på honom. Han anföll mig och dödade mig på 2 slag mot högersidan.. Helt plötsligt kom en pil farandes från min bror som stod i Sniper-Stance och drog ner killens HP från 100% till 40% med en välriktad pil mot nacken.. Fan vad han sprang då han inte hade en aning om vem som sköt, och inte heller vilken lvl det var på min bror som sköt.
PvP är kul, go for PvP server I say!

Skriv svar