Eran Favorit bana
Wake Island 2007, tack vare att det är en underbar miljö och en genialisk bandesign
BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.
Måste gå emot strömmen och säga att Wake är en riktigt tråkig karta. Dålig bandesign.
Extremt ofta så kör det ena laget över det andra vilket resulterar i att:
Man vinner, men man har knappt hunnit göra något. Inga eller alla flaggor är tagna.
Man förlorar, blir överkörd och kommer inte ens en meter utanför sin bas pågrund av alla snipers/flygplan. Om man inte får flygplanet på hangaren när man är USMC så är det nästan kört. Det är det snabbaste och bästa transportmedlet till flagg på den banan.
Nog om det. Mina favoritbanor är Karkand, Dragon Valley, Dalian Plant, Kubra Dam och Sharqi Peninsula.
Håller med Lassekongo... Wake är nog den tristaste bana som gjorts... inte nog med att folk släpper alla hämningar, de spelare som inte sätter sig och baserape:ar har inget att göra, själv låter jag bli att attackera arty-ön eller hangarfartyget över huvudtaget... den hade blivit så mkt bättre om man hade haft bara båtar, några APC:er och många småfordon, och sen gjort det till 50/50 i Spawnpoints på ön.
{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.
Håller med Lassekongo... Wake är nog den tristaste bana som gjorts... inte nog med att folk släpper alla hämningar, de spelare som inte sätter sig och baserape:ar har inget att göra, själv låter jag bli att attackera arty-ön eller hangarfartyget över huvudtaget... den hade blivit så mkt bättre om man hade haft bara båtar, några APC:er och många småfordon, och sen gjort det till 50/50 i Spawnpoints på ön.
Håller med möjligtvis 2 transport helikoptrar. 8):P
Stalemate nånting. Kina vs USA iaf. Den tycker jag är rätt skön. Tråkigt bara att den nästan aldrig spelas på servers. Kanske är därför man inte tröttnat på den banan och fortfarande gillar den
Annars tycker jag Wake 2007 är kul också. Dra in med en full blackhawk över kinas huvudbas för att sedan hoppa ut från hög höjd som värsta fallskärmsjägarna. Har man en bra grupp är det skitkul
Min favorit är: Wake Island 2007. Har spelat den banan mest av alla (35+ timmar). Är flygfanatiker så den banan passar mig perfekt
Stalemate nånting. Kina vs USA iaf. Den tycker jag är rätt skön. Tråkigt bara att den nästan aldrig spelas på servers. Kanske är därför man inte tröttnat på den banan och fortfarande gillar den
Annars tycker jag Wake 2007 är kul också. Dra in med en full blackhawk över kinas huvudbas för att sedan hoppa ut från hög höjd som värsta fallskärmsjägarna. Har man en bra grupp är det skitkul
Gillar Stalemate jag me, spelade mycket på den banan när ja just fått spelet, gillar den mest för att det är så mkt skog och annan vegetation. Nuförtiden blir det nog mest Karkand faktiskt.
Freshly dared, the half won.
Gillar Stalemate jag me, spelade mycket på den banan när ja just fått spelet, gillar den mest för att det är så mkt skog och annan vegetation. Nuförtiden blir det nog mest Karkand faktiskt.
Freshly dared, the half won.
wake lätt
har aldrig fattat varför folk tycker om den kartan. det värkar som så fort den dyker upp så är det fritt fram att spela som värsta idioterna spawnrape baserape är helt ok på den.
Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram
wake lätt
har aldrig fattat varför folk tycker om den kartan. det värkar som så fort den dyker upp så är det fritt fram att spela som värsta idioterna spawnrape baserape är helt ok på den.
Eller så är det en rätt bra sniper map. Gillar inte den banan så värst heller men det kan vara roligt ibland.
=FU= pascaldawid =Frelancer Union=
wake lätt
Eller så är det en rätt bra sniper map. Gillar inte den banan så värst heller men det kan vara roligt ibland.
om man har en snabb dator sedan hinner ta en båt till stranden ta en flaga och några personer spawnar där så kan den bli rolig om man inte blir tillbacka driven ut i havet.
Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram
Ganska svårt att välja
Songhua Stalemate
Strike at Karkand
Wake Island 2007
& Dragon Valley
har tyvärr bara inte kunnat lira eftersom grafikkort nått slutet av sitt dåliga och korta liv. håller som bäst på o planerar ihop en lyxdator så då ska de vel bli bra
If you want to infrigment on my life, please leave a message.
Intel Q6600, 4GB RAM, Asus 9600GT, 1.5 TB HDD, Xilence 600W PSU, Antec 182p.