Varför blir man squadleader?

Medlem
Varför blir man squadleader?

Jag undrar varför en del skapar en grupp , bjuder in folk och sen inte kan ge order under en hel omgång , trots att man begär order , är det inte bättre då att man låser grupen man skapat , tycker de förstör för de som tänkt skapat en grupp och köra riktigt teamwork , men det går inte pga maximalt antal grupper.
Jag förstår att man vill ha poäng och medaljer som gruppchef men hur svårt kan det vara att ge order till sin grupp .:P

Medlem
Skrivet av sky one:

Jag undrar varför en del skapar en grupp , bjuder in folk och sen inte kan ge order under en hel omgång , trots att man begär order , är det inte bättre då att man låser grupen man skapat , tycker de förstör för de som tänkt skapat en grupp och köra riktigt teamwork , men det går inte pga maximalt antal grupper.
Jag förstår att man vill ha poäng och medaljer som gruppchef men hur svårt kan det vara att ge order till sin grupp .:P

Det är precis som du säger. Squads är ju till för ett vettigt teamwork. Det är ju inte roligt att vara befälhavare heller om inte grupperna fungerar...

Jag ser två anledningar:

* Personen vet inte hur man ger order fullt ut
* Squdleadertimmar för ev. utmärkelser

Inaktiv

Jag brukar alltid vara squad leader. Ger order ofta men ibland glömmer man det! Är du inne i versta striden så tänker du ju inte på att ge order till din grupp. Tycker även att det är lite upp till gruppmedlemmarna att begära order!


signatur

"There's nothing wrong being a loser. It just depend how on good you are at it" -- Bilie Joe Armstrong

Inaktiv

Ska jag va nånting så är det Commander. Då står jag alltid åt sidan och ger order och supplies och skit som man ska göra. Vissa missbrukar det hela och förstör det.

Inaktiv

Jag skulle tro att den huvudsakliga anledningen folk skapar squads o försöker få dem stora (över 3 varje fall) e alla tillbehör (unlocks) en squadleader får ha.

Detta är ett problem som jag ser det.

1
Skriv svar