Gillar ni demot?

Medlem

SJälv är jag fan 38 å spelar BF2... Kanske sparkar igång med BF2142, har inte bestämt mig än...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

Diggar äldre som spelar PC-spel.. Har själv försökt att se mig när jag är 35+ & sitter och lirar nån form av shooter..

Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

SJälv är jag fan 38 å spelar BF2... Kanske sparkar igång med BF2142, har inte bestämt mig än...

Fan så skönt! mina 31år bleknar i jämförelse


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem
Medlem
Skrivet av Burglar:
Skrivet av JohnnyGreed:

SJälv är jag fan 38 å spelar BF2... Kanske sparkar igång med BF2142, har inte bestämt mig än...

Fan så skönt! mina 31år bleknar i jämförelse

Jo... Fast skulle du träffa på mig så misstänker jag att du skulle tro att jag är tolv eller så... Enligt tjejen så är jag OMOGEN... Skitsamma... Gubbfan är vad man är...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

Tack, jag trodde jag var för gammal för det här forummet med mina 29 år.

Medlem

Hehe, jag känner mig riktigt ung då. Snart fyller jag 27 år. Det är bara tre år kvar till 30-strecket, men fortfarande känns det som jag bara är 14 år gammal. Kommer säkert att sitta och spela ET: Quake Wars 13 vid 65 års ålder...


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:
Skrivet av Burglar:
Skrivet av JohnnyGreed:

SJälv är jag fan 38 å spelar BF2... Kanske sparkar igång med BF2142, har inte bestämt mig än...

Fan så skönt! mina 31år bleknar i jämförelse

Jo... Fast skulle du träffa på mig så misstänker jag att du skulle tro att jag är tolv eller så... Enligt tjejen så är jag OMOGEN... Skitsamma... Gubbfan är vad man är...

I hear ya! jag känner mig inte en dag äldre än 15


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

URK
Medlem
Skrivet av Burglar:
Skrivet av JohnnyGreed:
Skrivet av Burglar:
Skrivet av JohnnyGreed:

SJälv är jag fan 38 å spelar BF2... Kanske sparkar igång med BF2142, har inte bestämt mig än...

Fan så skönt! mina 31år bleknar i jämförelse

Jo... Fast skulle du träffa på mig så misstänker jag att du skulle tro att jag är tolv eller så... Enligt tjejen så är jag OMOGEN... Skitsamma... Gubbfan är vad man är...

I hear ya! jag känner mig inte en dag äldre än 15

det beror på att du sitter vid en dator sådan är min tjej med så fort man sätter sig och läser något vad som har hänt i världen vid datorn istället för tidningen så är jag omogen.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

12
Skriv svar