LOST CONNECTION TO EA SERVER!

Inaktiv
LOST CONNECTION TO EA SERVER!

Händer typ varje gång jag lirar, någon som vet varför. Kan det vara för att jag inte har Punkbuster!?:\

Medlem

har du inte PB?... vad har du för lina?, har du igång nått i bakgrunden?? som tex, dc++ eller liknande? stäng av det då.. så funkar det kanske bättre


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv

nope inget PB får tanka det på studs, sitter på en comhem lina o jag kör inget samtidigt som skulle störa...

Medlem

hmm.. väldigt skumt.. kan vara som i 1.3 patchen till bf2.. att servern krachade eller liknande kanske..


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv

Asså vilken PB-version ska jag ha? finns det för BT2142?

Medlem

Har råkat ut för samma sak, överbelastning?

Inaktiv

Men va fan det händer ju hela tiden, flippar på skiten :evil:

Medlem

Har samma strul och använder oxå comhem.

Angående pb, måste man tanka hem det separat eller?
Kan spela på pb servrar nu.

Inaktiv

Men var tankar jag PB till BF2142? länk plz...

Har samma problem, blir disconnectad efter ~30 sekunder på servern... Har inget annat än BF2142 uppe förutom explorer.exe och mitt ljudkortsprogram, så det är nog inte problemet. Har BBB.

Medlem

Har samma problem, både hemma och på jobbet, så det är garanterat inte linan det är fel på.


signatur
Inaktiv

Samma händer för mig också. Har BBB

Inaktiv

Ja, det buggar grymt! Connection lost hela tiden.

Inaktiv

Connection lost för mig med, Suger som bara den. Inte många rätt den där EA nu för tiden..


signatur

Bättre sent än aldrig!

Medlem

hmm.. skumt.. maila EA supporten... men dom skiter väll i det.. men det har inte hänt mig en ända gång..


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Connection lost uppstår för mig lite då och då. Kanske var fjärde bana eller så i snitt.

Medlem

hände mig det nu precis... men det var bara att connecta igen, finns väll en bugg som orsakar det, men vi får hoppas att det försvinner=)


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem
Skrivet av hall:

Men var tankar jag PB till BF2142? länk plz...

Räcker det inte med att du skapade en egen tråd med samma fråga?
I vilket fall som helst så installeras PunkBuster samtidigt som bf2142, om du nu inte klickade bort det vid installationen då det var ifyllt som default.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Kanske kan hjälpa er?

Själv har jag råkat ut för det ett par gånger med, men än så länge (då jag gjorde det som står i ovanstående länk) så har det inte hänt mig. Har lirat 3 timmar i streck nu och inte fått "Connection lost"

*Hoppas det stannar där!*

Medlem

men för mig efter några rundor så kommer det fram en "film" om bf2142 en bild från varje karta...sjukt störig.. och när den är klar hänger hela spelet sig, så det är bara till att starta om datorn:(


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Jag blir också disconnectad hela tiden.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem
1
Skriv svar