(Svensk)Förbokning och extra lull lull?

Inaktiv
(Svensk)Förbokning och extra lull lull?

Fri frakt från cdon och en betakey från webhallen är det jag hittat. Rätt värdelöst med andra ord. Har ni hittat något bättre/roligare erbjudande?


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem

Du menar som det här, fast inom Sverige?


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Inaktiv
Skrivet av w4rhog:

Du menar som det här, fast inom Sverige?

Jag har även kommenterat i den tråden att det är rätt intetsägande vad som följer med.


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem

Tja, fri frakt är ganska okej IMO. Men vad är det för erbjudande du letar efter? Det blir inte bättre än så i sverige. I W4rhogs länk så tyckte jag att erbjudandet var ganska skönt. Gratis USB minnen är aldrig fel, även om det är en ploj i smart marknadsföring.


signatur

Videomupp

Inaktiv

Special edition, collectors edition, commander edition är några olika utgåvor som utgivarna brukar slänga sig med.


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem

Inte sett sådant på 2142. Inte hört några nyheter om det så jag skulle gissa dem skippar det. Men vem vet, Kommer det komma så kommer Webhallen att veta det. Kolla när spelet gått gold


signatur

Videomupp

Medlem

maila ea eller dice o fråga om collectors ed kommer släppas med att spelet går retail


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv
Skrivet av WildThing:

Inte sett sådant på 2142. Inte hört några nyheter om det så jag skulle gissa dem skippar det. Men vem vet, Kommer det komma så kommer Webhallen att veta det. Kolla när spelet gått gold

Om man ser till wow så var det lite surt att få collectors om man inte förbokade eller hade 2k över...

Vore konstigt om de inte släpper minst tre versioner av 2142.


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem

Tja, intresset var ju grymt mkt större för WoW också Tror att om det kommer en CE så kommer den inte direkt sälja slut på direkten pga att intreset inte är lika stort.


signatur

Videomupp

Medlem

köpa via EBgames så får du tillgång till ett nytt vapen...


signatur

WWW.CAZ-CLAN.SE - By gamers For gamers -

1
Skriv svar