patch 1.3 problem

patch 1.3 problem

Jag skulle precis installera patchen 1.3 men när jag kommer dit man ska välja språk och sen trycker "ok" så säger den bara att patchen inte kunde hitta mitt bf2 :S klart jag har bf2 installerat så vad är fel?
Det finns inga alternativ om vart man vill lägga 1.3 patchen heller. Har jag kanske tagit fel patch? eller måste jag installera 1.2 innan 1.3?

Cant find install folder for bf2 tm, står det :/


signatur

Gud vad jag ställer mycket frågor^^
P4 2.4 GHz, 512 mb ram, ATI Radeon 9650Pro

Inaktiv

:P:P LOLOLOLOLOLOLOLOLOL :P:P

Medlem

nej. du behöver inte installera 1.2 innan 1.3. Har du tagit 1.3 Full, och inte Incremental ?, för om du har 1.3 Incremental så måste du installera den patchen som var innan 1.3. Men det är bäst du insallerar 1.3 FULL.


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Varför inte köra en full på 1.4 när den väl kommer. (i dag, i morrn, i aldrig).


signatur

Why?

Jag kan ju liksom inte ens installera 1.3 patchen.
Jag har 1.3 på 438 mb, och jag tror det är FULL, men det går ändå inte :S måste jag installera om bf2 då eller?
Står fortfarande bara: Det gick inte att hitta installationsmappen för bf2.


signatur

Gud vad jag ställer mycket frågor^^
P4 2.4 GHz, 512 mb ram, ATI Radeon 9650Pro

Medlem

En ominstallation är aldrig fel.. Börja om på nytt, 438 verkar rimligt. Kolla annars FZ.se filarkivet.


signatur

Why?

Det fungerade efter en ominstallation, asså jag har aldrig varit med om värre patchar än till bf2.


signatur

Gud vad jag ställer mycket frågor^^
P4 2.4 GHz, 512 mb ram, ATI Radeon 9650Pro

Medlem

Som det varit fram till nu så lär det inte bli bättre heller vid nästa patch..


signatur

Why?

Medlem
Skrivet av Kempfher:

Som det varit fram till nu så lär det inte bli bättre heller vid nästa patch..

nä men man kan alltid hoppas på att det blir bättre, och det tror jag det blir


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

URK
Medlem
Skrivet av Fanster:
Skrivet av Kempfher:

Som det varit fram till nu så lär det inte bli bättre heller vid nästa patch..

nä men man kan alltid hoppas på att det blir bättre, och det tror jag det blir

japp ett steg fram 2 tillbacka


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

varför är alla så negativa mot den nya Patchen??? ingen har ju provat den!?!?!?! förutom Beta.. vänta med att säga att den är dålig tills den har kommit ut.. o att den blev försenad är ju bara för dom hittade en ny bugg som dom ska ta bort... jag tycker att vi ska vara jävligt glada att dom gör fungerande patchar till oss....


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Jag säger detta innan någon annan gör det. "Fungerande? Höhöhö"


signatur

Videomupp

Medlem

Jo det är klart skulle jag släppa en patch i morgon och när jag håller på att göra installern så hittar jag en bugg till, då skulle inte jag heller kunna släppa patchen. Utan att först fixa felet som jag hittade så jag tycker att dom gör helt rätt.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

Äh va f*n...jag hade ju fel på ljudet (SB X-FI Elite Pro), kan inte använda ultrakvalle på ljudet...När jag ställde ner till hög kvalle så blev jag inte entledigad ut till skrivbordsstjänst längre...
Så kolla ljudet + drivisar ni som får skrivbordssgöra!

Sarge


signatur

God coded the world in six days

1
Skriv svar