Inaktiv

fallskärmen utvecklas inte om du hoppar från ett ganska så lågt tak/byggnad. Fallskärmen behöver tid för att utvecklas vilket jag tycker är bra.

URK
Medlem
Skrivet av maggot.se:

Krasharna sedan v1.3 har definitivt tärt på min spelglädje för spelet - I snitt råkar jag ut får 2 krashar/kväll på rankade servrar, och det anser jag vara oacceptabelt för ett spel som nått v1.3 (!)

Tre andra saker jag personligen skulle vilja se implementerat i nästa patch (eller mkt snart iaf):

1) Klassbegränsningar: Typ max 1 sniper/grupp (en maxgräns/grupp av dem andra klasserna också naturligtvis). Det bör naturligtvis finnas klassbegränsningar för dem som inte är med i grupper också förståss..

2) Tona ner flyget ytterligare (upplever fortfarande som om att duktiga helipiloter vet hur man undviker nedskjutning med missiler - SAM såväl som jet-baserade missiler).

3) En "gracetime" vid respawning. Alltså, att du inte kan bli dödad t ex 3 sekunder efter respawning. Du kan alltså försätta dig i skydd om du spawnar framför en fiende APC (såvida det inte är du som börjar med att skjuta, för då bör "gracetime" bli förverkad direkt).

/maggot.se

detta låter mycket vettigt vet inte hur många gånger man blir återupplivad och man ser apc vänta tills man vaknar till för att döda en igen.

samt flyget som är hur bra som helst.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Blackhawk down körde med "gracetime" har jag för mig, det verkade ju rätt bra. Dock när jag kollade på när polaren lirade så var det många som spawnade, drog fram kniven och letade fiender att kniva då dom inte kunde bli dödade själva iaf. Så det finns nog en baksida med det oxå.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv
Skrivet av HIDDen:

Ja det var en bra sammanfattning. Battlefield 2 är kul när det fungerar.

Frågan är bara om en patch som fixar alla dessa oändliga grejer hinner komma ut innan 2142 gör det.
Tvivlar på det men jag kommer nog ändå att skaffa 2142 bara för att bf2 varit ett så bra spel även fast mycket inte fungerar.

Varför fungerar inte fallskärmen ibland när man ska hoppa ner från hustak på karkand tex ?? Hehe, vet inte hur många gånger jag dött av att fallskärmen strejkar.

fallskärmen måste få plats mellan husen annars vecklar den inte ut sig ..och sen behöver den en viss falltid innan den funkar ...lär dig spelet först innan du klagar .

Medlem

jag ska köpa enemy territory quake wars

Medlem
Medlem

tror inte jag heller med tanke på att det var ungefär ett år sedan det senaste inlägget.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

Tycker BF2 håller. Spelar dock endast Project Reality, samt POE2. Alltid i grupp, alltid med VOIP.

|HjS|>ara @ hjerpeskans.se ( [HjS]para)

Medlem

eller så spelar man ett spel som man faktiskt kan skjuta någon i utan att ha tur, samt inte möta nogon som sitter med ett fint litet hack e så trött på EA spelar ändå mkt BF2 utan connection problems blir dock kickad av admin dom få gånger jag lyckas skjuta honom/henne kunde ha blivit så mkt bätre men men blir nog kallad en whiner nu

Medlem

Spelar föresten POE2 och desert conflict

Inaktiv
Skrivet av CivilAction:

eller så spelar man ett spel som man faktiskt kan skjuta någon i utan att ha tur, samt inte möta nogon som sitter med ett fint litet hack e så trött på EA spelar ändå mkt BF2 utan connection problems blir dock kickad av admin dom få gånger jag lyckas skjuta honom/henne kunde ha blivit så mkt bätre men men blir nog kallad en whiner nu

Se då till att spela på kända servrar som 24/7 , Tv2 - och Battlefield Gotland.


signatur

=FU= pascaldawid =Frelancer Union=

12
Skriv svar