Armored Fury finnas att tanka hem

Inaktiv

Är där flygplan i AF? I så fall skiter jag nog i det.

/Grindah

Medlem

Jag har inga problem med statsen heller. Att sitta i en tank ger dessutom bara dig ett fåtal medaljer. För att samla Ribbons/medaljer måste man i princip ge sig på allt i spelet. Så det borde väl isf uppmana folk att köra allt förr eller senare. De som bara vill ha poäng däremot har ju inte så mycket hjälp. Men man har ju ganska snabbt betat av så många poäng som behövs för att köpa de pickor man tycker är värda att ha, så då finns ju inte den lockelsen heller.

Hur som helst tycker jag att AF verkar vara helt fel booster för mig. Jag gillar inf strider. Har inga problem med de tanks och fordon i övrigt som glider runt i spelet, men jag tycker det är för tråkigt med de maps som bara handlar om det, t ex kubra dam eller den där andra överjävligt stora kina/usa mapen. Bara flyget som jag tycker är för jävla tråkigt. Och nej, det är inte för att jag inte kan flyga. Nej, jag är inte fantastisk heller, men faktum är att en person med en joystick klarar att bomba och skjuta ner i princip vad som helst.

Inaktiv
Skrivet av [PHD:

Grindah"]Är där flygplan i AF? I så fall skiter jag nog i det.

/Grindah

Muuuuuuhaha. Du får nog strunta i hela serien BF2 i så fall.
Fast fobier ska man inte leka med så de är nog bäst du håller dej undan.8)

Nä skämtar bara jag gillar inte heller dessa men har jag fel det var mycket enklare att plocka ner i AF, tycker i alla fall jag.

Inaktiv

Jo... kanske man skulle strunta i BF2 då.

Nej så här är det:
Man kan spela hela SF-delen + alla banor utan flyg (som för övrigt är de bästa) så som strike at karkhand, peninsula och mashtuur city.
Kinesbanorna kan man skita i och likaså merparten av euro forces paketet.

Nej, flyg, som jag skrev i en annan tråd, tillför absolut ingenting i detta spelet. Fly-boys kan spela MS flight simulator alternativt sätta sig på joysticken och rotera.

/Grindah

Inaktiv

haha! Helt rätt Grindah!

Något AF blir det inte!


signatur

BF2 Stats I Medlem i PHD
Dator¤ Asus A8N-SLI Premuim ¤ AMD 3500+ ¤ 2GB RAM ¤ XFX 7800GT ¤ 250GB SATA2 ¤ Samsung 930BF ¤

Medlem
Skrivet av kohlmark:

haha! Helt rätt Grindah!

Något AF blir det inte!

blir det visst.. för mig iallafall... längtar som f*n på att jag får skaffa den.


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Håller fullständig med Grindah. Flyg är bara roligt för den som flyger. Men den disskutionen ska nog inte föras här


signatur

Videomupp

Medlem

De som flyger flygplan vill jag ge en park i röv**, för det är så fruktansvärt fegt att cirkulera över kartan och sedan segelflyga ned mot marken och bomba skiten ur oss infanterister! De är stats horor helt enkelt. Ska bli kul med infanteri only funktionen i nästa patch.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
Skrivet av redmac:

De som flyger flygplan vill jag ge en park i röv**, för det är så fruktansvärt fegt att cirkulera över kartan och sedan segelflyga ned mot marken och bomba skiten ur oss infanterister! De är stats horor helt enkelt. Ska bli kul med infanteri only funktionen i nästa patch.

Tror knappast att de bara kommer tillåta infanteri på en booster som är till för de som gillar PANSAR eller flyg. Du måste vara självplågare eller korkad om du köper armed fury.


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

12
Skriv svar