Medlem
Skrivet av Mikez:

Fyfan vad jag hatar BF's ingamebrower, varför kan dom inte göra något enkelt och jäkligt bra som CS har, det är nog den bästa ingamebrowsern jag prövat på!

Jag kan inte t.ex ens adda en server till mina favoriter längre, skriver jag in Bredbandsbolaget hittas bara 1 server, jag trodde att dom hade mer än det?

Även om jag avskyr CS så måstejag säga att dte systemet faktiskt funkade... Snabbt att gå in på servrar också, Fast då är ju bf mycket mer innehållsrikt


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av Mikez:

Jag kan inte t.ex ens adda en server till mina favoriter längre, skriver jag in Bredbandsbolaget hittas bara 1 server, jag trodde att dom hade mer än det?

Du kanske har klickat i "not full" i filterna ?


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

Som jag skrev tidigare i en annan tråd om 1.3 har jag aldrig tidigare haft patch-problem. Nu får jag slumpmässiga, oreproducerbara QTD:s, problem att logga in på mitt konto samt att mina favoriter i serverbrowsern alltid visas som "offline".

Jag menar, jag hade personligen gjort ett bättre jobb med att patcha detta spel än vad Dice-canada nu har gjort.

Dock måste sägas att alla problem jag haft har lösts med reboot. Men har ingenting med när datorn startades och vad jag har gjort att göra då de kan uppstå direkt efter omstart ändå.
Jäkligt skumma fel.

/Grind

Inaktiv

jag tänker inte ladda hem patchen innan jag vet att den fungerar som den ska (med färre buggar)

Jag själv drabbas inte av att inte ladda hem patchen då jag för det mesta lirar PRMM som inte har uppdaterat till 1.30 så jag klarar mig fint.

Tycker synd om er andra vanilla lirare

Medlem

Tyvärr så tilltalar PRMM inte mig, tycker BF2 ger mig så mycket realism jag vill ha. PRMM är för realistikt för mig.

Medlem

PRMM äger vanilla BF2 any day of the week.

Vill man spela med lonewolf "smacktards" och bara bli frusterad, då skall man spela vBF2 Vill man spela med seriöst teamwork och moget folk då spelar man PRMM

Inaktiv

Det finns ju inga servrar som kör 1.3 När ska dom updatera?

Medlem
Skrivet av MrCleaN:

Det finns ju inga servrar som kör 1.3 När ska dom updatera?

Vad menar du? det fullständigt kryllar av 1.3servrar.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem
Skrivet av Burglar:
Skrivet av MrCleaN:

Det finns ju inga servrar som kör 1.3 När ska dom updatera?

Vad menar du? det fullständigt kryllar av 1.3servrar.

Exakt .. har lirat i fler dagar med 1.3. De flestar har uppdaterat känns det som, iaf dom jag lirar på.

Inaktiv

Jag hittar mina servrar på all seeing eye och där hittar jag inga 1.3 servrar..

Inaktiv

Är det nått fel? för jag kan verkligen inte gå in på någon server... Det står bara "du har nyare verision än servern"

Medlem
Skrivet av MrCleaN:

Jag hittar mina servrar på all seeing eye och där hittar jag inga 1.3 servrar..

Men så vänta tills ASE kommer med en uppdatering då, ingame browsern fungerar faktiskt hyffsat.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

är patchen fortfarande skräp eller har dom lyckats fixa till den?

jag har inte så bråttom att ladda hem den men det skulle vara bra att veta

Medlem

Serverbrowsern verkar fungera nu iallafall, men spelet dör allt för ofta när man trycker "Join Game"... väldigt frustrerande, vet att det är flera som har samma problem.
"Your connection has been lost..." är oxå _väldigt_ irriterande.
Sen tycker JAG att det blivigt lite väl mycket bilregn, det borde vara längre spawntid(?) på bildropp.


signatur

Squeeze the trigger...

Inaktiv

all-seeing eye funkar inge bra me 1.3 på grund av nått gamespy filter som kom me patchen....Har hoppat över till Qtracker istället som är mycket bättre

Medlem

Bilregnet irriterar, men jag har märkt att med en bra commander som är lite uppmärksam så kan man få en jeep när man behöver komma ifrån ett ställe.

Jag har inga problem med att trycka join game. Dock dör spelet då och då med "connection lost" efter bara en liten stund i spelet. Och det är inte mitt fel.

Medlem

Det har hänt flera gånger att spelet bara totalkrashar och vips så är sitter jag och tittar på min desktop istället för spawnmenyn som sig borde :S Men då får man helt enkelt starta upp igen och ansluta igen och då funkar det med 99% säkerhet. Synd att det ska behöva vara så men life is a biotch.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

12
Skriv svar