Vill nån köra pcw mot min clan??

Medlem
Vill nån köra pcw mot min clan??

Vill nån köra pcw på sin server vi har tyvär ingen:(

och vi vill gärna ha fler players så säg till om ni vill joina!!


signatur
Inaktiv

#pracc.se


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Inaktiv

#pracc / #pcw

Medlem

Vadå pracc.se !!! gick in på den men nja.Det ee nog fel!! heh


signatur
Medlem

Nej, det är helt korrekt, på qnet åtminstonde


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Så här står det

Land Down Under / PHP/MySQL website engine
2006-06-14 20:26 -> Fatal error :
Could not connect to database !
Please check your settings in the file datas/config.php
MySQL error : Access denied for user 'root'@'localhost' (using password: YES)

Home Online documentation LDU official Forums


signatur
Medlem

Det är inte websidor dom pratar om utan kanaler till ett chatprogram som heter Irc

Medlem
Skrivet av Bravo:

Det är inte websidor dom pratar om utan kanaler till ett chatprogram som heter Irc

Jag håller på att dö av skrat!


signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Medlem

haha, klassiskt


signatur

En styck signatur.

Medlem

Men vardför skriver han den sidan när jag frågar om nån vill köra clan match???


signatur
Medlem

Nu är jag inte så haj på PCW matcher, men förmodligen för att du kan gå in på de IRC kanalerna och fråga folk om PCW matcher. Mycket enklare än att fråga på forumen.


signatur

Videomupp

Medlem

okej jag funnderade också på det innan! ska kolla om det är så


signatur
Medlem

Det ÄR så, förstår du inte vad dom skriver mänska?

Medlem

Han var ju för helvete inte säker!!!! han skriver att det förmodligen är så !!!! En fråga FATTAR inte DU vad dom skriver "mänska"


signatur
Medlem

haha, herregud


signatur

En styck signatur.

Medlem

nu när man går in på pracc.se och ska registrera sig så får man ett mail som det är en länk i men länken . när man gått in på den länken ska man logga in! men det kommer inget fält där man ska logga in...hmm ?? svara på det om ni kan?


signatur
Medlem

hmm... nur är jag trött o grinig men jag måste..

otrevlig? okunnig? oförmögen att fixa något utan guide+bilder? Är det möjligtvis counter-strike det gäller? ujuj...


signatur

<3 #komsi - where teh galenskap is

Medlem

Ja ungefär så!


signatur
Medlem

Marty, förmodligen finns det tabletter för mens köp sånna.. Bara för att du inte förstår nånting behöver inte det gå ut över alla andra? Hur skulle det se ut om detta forum var som Fagbites? (fragbite) Hur många tror du skulle varit här då?

Medlem

Haha chilla, du ska inte gå in på www.pracc.se gennom webbläsaren (ex. Internet Explorer, Firefox).
Du ska gå in på kanalen #pracc.se genom IRC på en Quakenet server, För att göra det krävs ett program (ex mIRC). Därefter skriver du inte ditt användernamn mm och trycker på "Connect" sedan då du anslutit, skriver du "/j pracc.se" för att komma in i chatkanalen och kunna skriva.

Tydligare kan det nog inte bli... Annars hjälper det att använda www.Google.com, att inte veta vad IRC är när man startat en klan är för mig väldigt främmande iaf ;P


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Marty är fan min idol <3


signatur

En styck signatur.

Medlem

Cribba har iaf förklarat vettogt som vissa andra inte gjort


signatur
Medlem

Men vem spelar ens CS utan att veta vad IRC är + att du har klan.. herregud.


signatur

En styck signatur.

Medlem
Medlem

Seså, inga otrevligheter här nu :/


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Inaktiv
Skrivet av cribba:

Haha chilla, du ska inte gå in på www.pracc.se gennom webbläsaren (ex. Internet Explorer, Firefox).
Du ska gå in på kanalen #pracc.se genom IRC på en Quakenet server, För att göra det krävs ett program (ex mIRC). Därefter skriver du inte ditt användernamn mm och trycker på "Connect" sedan då du anslutit, skriver du "/j pracc.se" för att komma in i chatkanalen och kunna skriva.

Tydligare kan det nog inte bli... Annars hjälper det att använda www.Google.com, att inte veta vad IRC är när man startat en klan är för mig väldigt främmande iaf ;P

Jag vet att det framgår _Jätte_tydligt. Men för att få cs-spelaren att förstå så måste du också i början VÄLJA random quakenet server. Det står till vänster när du väljer användarnamn. sedan kan du skriva /j pracc.se och skriva: nÅggOoonNn som vIiLlllL möööhhhTta min CS-klaan?


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Inaktiv
Skrivet av SkruMp:

sedan kan du skriva /j pracc.se och skriva: nÅggOoonNn som vIiLlllL möööhhhTta min CS-klaan?

Ska det inte vara några siffror där också?

Medlem

Äsch.. Han är ny och nyss dratt från Fragbite that's all!

Medlem

Min kompis har clanen inte jag !!! Jag köpte cs för cirka en månad sen!!Man kan inte allt det där när man bara kört lite hos kompisar innan!!Och nu har jag kommit in korrekt på pracc.se!!


signatur

Notera forumtrådens namn, någon som vill köra pcw mot MIN clan??
Och sluta skriva en massa "!" efter varenda mening.


signatur

Gud vad jag ställer mycket frågor^^
P4 2.4 GHz, 512 mb ram, ATI Radeon 9650Pro

12
Skriv svar