Vilken litteratur för körkortet

Medlem
Vilken litteratur för körkortet

Så nu sitter jag här och velar över vilken litteratur jag ska köpa för mitt körkortstagande. Måste ha något att plugga på då jag drar utomlands en månad snart.

Så vilken litteratur är bäst? De facto standarden verkar vara Du & Jag i Traffiken och Körkortsboken.

Har ni några tips på vilken ni tycker är bäst?


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Har ett antal kompisar som klarat teorin genom att klicka sig igenom Bonniers Trafikskola dagarna före provet. En kille klarade det på en dag och samtliga klarade sig med god marginal


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Youtube-proffs
Skrivet av Hwergelmer:

Har ett antal kompisar som klarat teorin genom att klicka sig igenom Bonniers Trafikskola dagarna före provet. En kille klarade det på en dag och samtliga klarade sig med god marginal

Jepp , samma här, igentligen är det idiotiskt då man helst ska lära sig teorin utantill.. tack vare att han gjorde så så måste jag hela tiden visa var han ska parkera utan att få böter och sånt idiotiskt..


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Mellanare:

Så nu sitter jag här och velar över vilken litteratur jag ska köpa för mitt körkortstagande. Måste ha något att plugga på då jag drar utomlands en månad snart.

Så vilken litteratur är bäst? De facto standarden verkar vara Du & Jag i Traffiken och Körkortsboken.

Har ni några tips på vilken ni tycker är bäst?

"Körkortsboken" använde jag när jag tog mitt B-kort och "Du och jag i trafiken" är den vi använder för att förfriska B-kunskaperna till C- och CE-teorin.
klarade både B- och C-provet på första försöket så kan inte klaga på någon av dem.


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem

Tack för de snabba svaren.

Kanske ska man köra på en combo. Skaffa Bonniers Trafikskola 07 och körkortsboken.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem
Skrivet av Polish:
Skrivet av Hwergelmer:

Har ett antal kompisar som klarat teorin genom att klicka sig igenom Bonniers Trafikskola dagarna före provet. En kille klarade det på en dag och samtliga klarade sig med god marginal

Jepp , samma här, igentligen är det idiotiskt då man helst ska lära sig teorin utantill.. tack vare att han gjorde så så måste jag hela tiden visa var han ska parkera utan att få böter och sånt idiotiskt..

haha, det kan iofs vara ett problem


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

det är bara att läsa bokfan en gång och sedan tokmosa bonniers trafikskola.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

1
Skriv svar