Age of Conan fortfarande på väg till Xbox

Robot
Inaktiv
Age of Conan fortfarande på väg till Xbox

Klart köp om jag slipper månadskostnaden!

Medlem

Måste vara jobbigt att lira med controll så mkt knappar till abilities som behövs etc. :/ hoppas för konsol ägarna att det inte blir en crossplatform

Medlem

Jag säger bara: Varför?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Jag tror fan AoC kan göra sig riktigt bra på konsoll. Bara dom mecklar in stöd för ett standard USB-tangentbord så man slipper ha ett irriterande headset på sig.


signatur
Inaktiv
Skrivet av showerguy:

Klart köp om jag slipper månadskostnaden!

Det gör du nog inte.


signatur

Infiltrate the walls that are caving in
It ain't a bad thing,This ain't reality

Medlem

Om det inte lyckades så bra på PC, varför tror de att de komma gå bättre på 360.... -.-

Medlem

showerguy vad menar du med slippa månadskostnaden, spelet är ett mmorpg och spelet kommer att fortfarande kosta månads vis det ända du slipper är att betala är guld medlemskap till xbox live

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Måste vara jobbigt att lira med controll så mkt knappar till abilities som behövs etc. :/ hoppas för konsol ägarna att det inte blir en crossplatform

Borde bli nåt tangentbords stöd och mus, fast iofs så lirade man Final fantasy online på xbox 360, det finns på pc, ps2 och xbox 360 och det gick bra med spells och diverse funktioner.

Och man behöver inte vara negativ förran man sett hur den färdiga produkten blir.

Medlem
Skrivet av hönsgården:

Om det inte lyckades så bra på PC, varför tror de att de komma gå bättre på 360.... -.-

Till deras försvar så var utvecklingen av 360 versionen redan igång innan dom upptäckte att PC versionen bombade hehe.


signatur
Inaktiv

Tror jag på när jag ser det.

Medlem
Skrivet av mr.bear:

Jag säger bara: Varför?

För att det är ett roligt spel? Trotts dess buggar?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag tycker iaf att det bara är bra att nån anstränger sig att försöka få MMO på konsol.

Inaktiv

fan jag vill spela detta, det var så brutalr roligt de typ 2 minuterna jag spelade innan min p4 dator gav upp. Nu har jag en bra burk och kan inte regga spelet.. Gah


signatur

a"C"RED -

Medlem

Bra att du slutade där darknshy för det blev bara sämre efter det tro mig.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

det största problemet med att porta över det till 360 måste väl ändå vara storleken??? spelet ligger ju på 30gb... och så mycket får det ju inte plats på xbox skivorna... dom måste extremkomprimera spelet för att det ska få plats typ.

annars ett mycket roligt spel. Nu när alla nya endgame dungeons och alla nya items som är ute och mer på gång...

Medlem

Fan va sugen jag är på AoC igen!
Va tvungen att ge mig pga min budget. >_<

Medlem
Skrivet av Sabel:

det största problemet med att porta över det till 360 måste väl ändå vara storleken??? spelet ligger ju på 30gb... och så mycket får det ju inte plats på xbox skivorna... dom måste extremkomprimera spelet för att det ska få plats typ.

annars ett mycket roligt spel. Nu när alla nya endgame dungeons och alla nya items som är ute och mer på gång...

Det kanske blir hårddisk krav. Så man får skivor att installera spelet på hårddisken och en skiva för att ha i när man spelar...Vem vet.

Medlem

Stackarna. Att dom fortfarande försöker med ett spel som bara blöder, blöder och blöder.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Längtar gör man ju inte precis.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Det lär ju floppa


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Medlem

Prövade spelet för en vecka sen efter ett långt uppehåll, och jag kan säga att det fortfarande är lika tråkigt! Quester är ju helt värdelöst upplagda, bara en massa spring hela tiden. Combat systemet, en god tanke, men jobbigt i längden. Och har det fortfarande inget endgame eller? Förutom PvP då, vilket heller inte är särskilt bra upplagt! Nej tacka vet jag Warhammer!

jkw
Medlem

Kanske är värt att prova det när det är laggfritt. Men håller med som ett par har poängterat, att spela ett MMORPG med dosa är ett no-go. Ge oss mus+"keybindpad"! Har forskat fram att det finns någon tredjepartsgrej, men den såg laggig och ostabil ut.

Medlem

Skulle vara intressant att se om de lyckas. Conan skulle kunna fungera på konsoll, samtidigt undrar man vad de måste skära bort för att få det att rulla på en 360. Jag menar en hyffsat ny pc måste köra med allt på lägsta för att det ska rulla under siege pvp.

1
Skriv svar