fylletråd... att hitta en ordentlig wingman.

Medlem
fylletråd... att hitta en ordentlig wingman.

Hoi där, jag har ganska nylinge påträffat detta problemet, det är fan jävligt svårt att hitta en ordenlig wingman. Jag vill inte gärna hitta en snubbe som är för mycket av en player och han ska inte heller vara för mycket av en nörd.... jag har på senare tid haft väldigt svårt att hitta någon som har "my back" när jag går ut. Hur gör ni egentligen? Är det för idiotiska sticker de alldeles för tidigt och är de för dryga skrämmer de bort alla brudar helt enkelt. Har ni nån polare som ni raggar ihop med eller kör ni bara pang på och hoppas på det bästa?


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

du fick inte napp inatt eller?

Inaktiv

orka gå ut med folk..
lätt att man går själv, är man nått att ha så kommer tjejerna till en..

lär er dansa istället för att fokusera på "ragga" och hänga vid baren och se tuffa ut med en billig öl i handen..

Medlem
Skrivet av F3D:

orka gå ut med folk..
lätt att man går själv, är man nått att ha så kommer tjejerna till en..

lär er dansa istället för att fokusera på "ragga" och hänga vid baren och se tuffa ut med en billig öl i handen..

Att kunna dansa kan slå fel. Jag dansar inte jättebra egentligen men någorlunda okej och fick vid ett tillfälle äran att vara med i följande konversation:

Hon: Är du bög?
Jag: Va?! Varför frågar du det?
Hon: Ja du dansar bra

WTF!?

Första gången som jag hör uttrycket wingman förresten, men visst har det underlättat att möta brudarna när man varit två eller flera. Snacket går igång lättare antagligen.

Youtube-proffs

Gäller ju att hitta en bra wingman som hjälper dig med tjejens kompisar. Dvs uppehåller dom medans du fokuserar på tjejen. En wingman tar aldrig en tjej som du håller på med, och vice versa. Är ju den största regeln, om inget annat nämns mellan er 2.

Ja har ingen wingman, känner att jag jobbar bättre när man är själv. Men man går ändå ut med kompisar så man är ju med dom hela tiden, om jag går ifrån dom och skapar nya kontakter så brukar det oftast bli bra.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

För fan, nu får ni skärpa er. Låt brudarna komma till er istället, det brukar jag göra... sen är jag iofs singel också men det hör väl knappast till historien!

Youtube-proffs
Skrivet av SpiroTris:

För fan, nu får ni skärpa er. Låt brudarna komma till er istället, det brukar jag göra... sen är jag iofs singel också men det hör väl knappast till historien!

Haha Spiro.

Dom brukar komma såfort jag nämner att jag var med och vann SM i BF1942 för några år sedan


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Du får pallra dig till v-ås igen Sno0ze så får vi gå ut och ragga. Kanske hamnar i "för nörd" facket, men det får du leva med


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Inaktiv
Skrivet av ostmjuk hamster:

Hon: Är du bög?
Jag: Va?! Varför frågar du det?
Hon: Ja du dansar bra

helt klart inget negativt
lätt att man kan bygga vidare på det där

Medlem

Hehe. Klart bra manliga dansare är bögar! Det slog min favoritkomiker Bill Hicks fast i ett av sina sista framträdanden: http://youtube.com/watch?v=xlMtY8BXhaA

Medlem
Skrivet av Polish:
Skrivet av SpiroTris:

För fan, nu får ni skärpa er. Låt brudarna komma till er istället, det brukar jag göra... sen är jag iofs singel också men det hör väl knappast till historien!

Haha Spiro.

Dom brukar komma såfort jag nämner att jag var med och vann SM i BF1942 för några år sedan

Shit, fick en sjuklig flashback när du nämnde gamla hederliga BF1942.
Skönt att höra att fler har använt sm-guld i BF1942 som pickupline.

Vilken klan lirade du med btw?


signatur

Insert funny qoute here

Inaktiv

Äsh. Man super sig helt kartong, inväntar svärtan sen är det bara att kolla om det ligger nån bredvid en när man vaknar.

Jag kallar det blind-dating.

Youtube-proffs
Skrivet av SFL|Krusty:
Skrivet av Polish:
Skrivet av SpiroTris:

För fan, nu får ni skärpa er. Låt brudarna komma till er istället, det brukar jag göra... sen är jag iofs singel också men det hör väl knappast till historien!

Haha Spiro.

Dom brukar komma såfort jag nämner att jag var med och vann SM i BF1942 för några år sedan

Shit, fick en sjuklig flashback när du nämnde gamla hederliga BF1942.
Skönt att höra att fler har använt sm-guld i BF1942 som pickupline.

Vilken klan lirade du med btw?

http://bf.nordicgamers.se/index.php?action=more&id=80&aid=12
Den intervjun var från tiden jag var med i TPS.. Teamplaysucks..

Men SM vann jag med Kompanix.. saknar dom grabbarna alla har försvunnit mer eller mindre.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv
Skrivet av RoGGe:

Äsh. Man super sig helt kartong, inväntar svärtan sen är det bara att kolla om det ligger nån bredvid en när man vaknar.

Jag kallar det blind-dating.

Stört skönt!

Medlem

Just denna gången var jag bara en full idiot.. de jag är där med säger till mig att det är fett sent och att de ska sticka men av något helt idiotiskt skäl så säger jag att jag stannar trots att jag inte har någon fucking aning om hur jag ska hitta tillbaks till där jag ställde min cykel. Jaja, fan.

Inga problem seniil, de funkar det med.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Mitt problem med att vara ute är flerfaldigt - jag HATAR fulla människor, jag blir dödligt bakfull och jag brukar förutsätta att alla jag träffar är puddon tills de bevisar att jag har fel... Det är ensamt på toppen.

Belöningen med att vara mycket kräsen med sina vänner och bekantskaper är att de man väljer att kalla vänner är verkligen värda att kallas vänner.

Förövrigt behöver man inga vänner när man har en bra uppkoppling. Speciellt inte nu med tanke på alla sköna spel som är på ingående.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

De perioder i mitt liv som datorspelandet har varit mest framträdande har varit de tråkigaste och minst minnesvärda av dem alla. Föredrar konstigt nog massa dryga jävlar som jag inte tycker om särskilt mycket över en natts gaming.. så länge det inte blir för ofta. Men, "to each his own" osv, då jag inte blir bakis särskilt lätt funkar detta bra för mig.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

En wingman ska alltid vara fulare än dig, annars kommer du vara chanslös.

Detta medför ett problem för mig kan jag säga.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem
Skrivet av fanboy:

En wingman ska alltid vara fulare än dig, annars kommer du vara chanslös.

En fin regel i teorin kanske men då förutsätter du att tjejen du tänker ragga på har samma smak som dig.
Det handlar nog inte så mycket om utseende som att om DU tycker att din kompis är bättre utseendemässigt, personlighetsmässigt eller bara bättre rakt av så kommer folk ni möter ärva den känslan av dig utan att du behöver öppna munnen. Du vet när du ser den där snygga tjejen med den där fula killen? Hon har nog god anledning att vara ihop med honom, en annan anledning än att han är snyggare än sin wingman.

Utseende är bara bete.

En av mina favorit-wingman-scener i film är nyversionen av Starsky & Hutch när Owen Wilson övertalar Ben Stiller att be honom spela lite gitarr... Obetalbart tjejlim.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av fanboy:

En wingman ska alltid vara fulare än dig, annars kommer du vara chanslös.

En fin regel i teorin kanske men då förutsätter du att tjejen du tänker ragga på har samma smak som dig.
Det handlar nog inte så mycket om utseende som att om DU tycker att din kompis är bättre utseendemässigt, personlighetsmässigt eller bara bättre rakt av så kommer folk ni möter ärva den känslan av dig utan att du behöver öppna munnen. Du vet när du ser den där snygga tjejen med den där fula killen? Hon har nog god anledning att vara ihop med honom, en annan anledning än att han är snyggare än sin wingman.

Utseende är bara bete.

En av mina favorit-wingman-scener i film är nyversionen av Starsky & Hutch när Owen Wilson övertalar Ben Stiller att be honom spela lite gitarr... Obetalbart tjejlim.

Håller med dig i teorin.

Men.
Är en brud ute och vill ha en kille för kvällen, visst fan tar hon killen med de perfekta dragen framför killen som är världens snällaste.

Ett ligg har absolut inget med personlighet att göra, enbart utseende kontra hur

kåt

man är.
(Desto

kåtare

desta lägre krav)

Och Starsky filmen... UNDERBAR.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem
Skrivet av fanboy:

Håller med dig i teorin.

Men.
Är en brud ute och vill ha en kille för kvällen, visst fan tar hon killen med de perfekta dragen framför killen som är världens snällaste.

Ett ligg har absolut inget med personlighet att göra, enbart utseende kontra hur

kåt

man är.
(Desto

kåtare

desta lägre krav)

Och Starsky filmen... UNDERBAR.

Jag kan inte svara för vad tjejer letar efter när de raggar på krogen men jag har svårt att tänka mig att alla tjejer går igång på "prettyboys".

Själv är jag ultrarasist när det gäller översminkade blondiner med svullen byst (bimbos) - jag avskyr verkligen fenomenet och att någon vill se ut så där retar mig. Det händer att det kommer fram en sån där tjej och frågar om jag kan bjuda på en drink eller en öl - Jag brukar skratta sönder ett revben och säga att de kan få bjuda mig på en öl om de är intresserade. Ingen har nappat hitills.

Jag gillar sköna tjejer, roliga, öppna och vänliga med en sund inställning till livet - man får gärna vara korkad eller blåst (se bimbos) bara man inte tror att en kort klänning kan kompensera det - ödmjukhet förlåter det mesta.

Sedan är jag inte så intresserad av one-night-stands längre. Det var viktigast i livet vid en viss ålder men det handlade mest om en skåra i bältet - inget annat. Ok, jag har lite bacillskräck men tanken av en främmande människa som man inte ens vet vad hon heter i sängen... njae... pass.

Brasklapp: Jag säger detta nykter... full så gör jag saker jag inte kan stå för dagen efter.

Vad är det med öl som får tjejer att bli så oemotståndliga?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv
Skrivet av CastorFiber:

Jag kan inte svara för vad tjejer letar efter när de raggar på krogen men jag har svårt att tänka mig att alla tjejer går igång på "prettyboys".

Själv är jag ultrarasist när det gäller översminkade blondiner med svullen byst (bimbos) - jag avskyr verkligen fenomenet och att någon vill se ut så där retar mig. Det händer att det kommer fram en sån där tjej och frågar om jag kan bjuda på en drink eller en öl - Jag brukar skratta sönder ett revben och säga att de kan få bjuda mig på en öl om de är intresserade. Ingen har nappat hitills.

Jag gillar sköna tjejer, roliga, öppna och vänliga med en sund inställning till livet - man får gärna vara korkad eller blåst (se bimbos) bara man inte tror att en kort klänning kan kompensera det - ödmjukhet förlåter det mesta.

Sedan är jag inte så intresserad av one-night-stands längre. Det var viktigast i livet vid en viss ålder men det handlade mest om en skåra i bältet - inget annat. Ok, jag har lite bacillskräck men tanken av en främmande människa som man inte ens vet vad hon heter i sängen... njae... pass.

Brasklapp: Jag säger detta nykter... full så gör jag saker jag inte kan stå för dagen efter.

Vad är det med öl som får tjejer att bli så oemotståndliga?

Agreed. Det där drinkfiskandet är det mest patetiska som finns på krogarna. Skiter i om hon skulle va genuint intresserad, jag drar till med ett bubblande garv ändå.

Inaktiv

Tycker att det är alldeles för mkt "jakt" ute på krogen, visst kan det vara kul om man hittar en tjej men man behöver väl inte ägna varenda minut av en kväll till att försöka snacka/ljuga till sig ett ligg...känns som att alla man känner gör just det. ugh, less :/

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av fanboy:

Håller med dig i teorin.

Men.
Är en brud ute och vill ha en kille för kvällen, visst fan tar hon killen med de perfekta dragen framför killen som är världens snällaste.

Ett ligg har absolut inget med personlighet att göra, enbart utseende kontra hur

kåt

man är.
(Desto

kåtare

desta lägre krav)

Och Starsky filmen... UNDERBAR.

Jag kan inte svara för vad tjejer letar efter när de raggar på krogen men jag har svårt att tänka mig att alla tjejer går igång på "prettyboys".

Själv är jag ultrarasist när det gäller översminkade blondiner med svullen byst (bimbos) - jag avskyr verkligen fenomenet och att någon vill se ut så där retar mig. Det händer att det kommer fram en sån där tjej och frågar om jag kan bjuda på en drink eller en öl - Jag brukar skratta sönder ett revben och säga att de kan få bjuda mig på en öl om de är intresserade. Ingen har nappat hitills.

Jag gillar sköna tjejer, roliga, öppna och vänliga med en sund inställning till livet - man får gärna vara korkad eller blåst (se bimbos) bara man inte tror att en kort klänning kan kompensera det - ödmjukhet förlåter det mesta.

Sedan är jag inte så intresserad av one-night-stands längre. Det var viktigast i livet vid en viss ålder men det handlade mest om en skåra i bältet - inget annat. Ok, jag har lite bacillskräck men tanken av en främmande människa som man inte ens vet vad hon heter i sängen... njae... pass.

Brasklapp: Jag säger detta nykter... full så gör jag saker jag inte kan stå för dagen efter.

Vad är det med öl som får tjejer att bli så oemotståndliga?

Håller med fullständningt om att roliga, sköna brudar är att föredra, MEN är jag fortfarande ute på krogen och är ute efter ett "skott i råttan" så bryr jag mig inte ett dugg om personligheten eftersom:

1) Jag behöver inte känna bruden för att få fjong.
2) Inte ute efter ett långvarit förhållande.
3) OM jag är ute efter ett långvarit förhållande (visst, det är väll inte världens bästa grunder att ha en one night och sedan börja snacka långsikt) så kan jag be bruden fara och flyga om hon är en "bimbo".

Sedan de brudar som bara försöker få en att bjuda på sprit, dom vill man bara håna.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

På senaste tiden har jag lärt mig att så länge man inte ser förjävlig ut och har en någorlunda kläd stil är det bara självförtroende och humor som styr om du ska få pilla gäggvecket ellr inte.


signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Medlem
Skrivet av Ragganof:

På senaste tiden har jag lärt mig att så länge man inte ser förjävlig ut och har en någorlunda kläd stil är det bara självförtroende och humor som styr om du ska få pilla gäggvecket ellr inte.

Det, och att inte låta någon höra dig säga "gäggveck"


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Det, och att inte låta någon höra dig säga "gäggveck"

Hahaha.....med tillräckligt mycke humor kan även det gå hem! men inget man kanske ska rekomendera.


signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Inaktiv

Shit, jag som bara har tyckt att gäggveck låter kul inte visste jag att det faktiskt betyder nåt :$

Medlem

^- Hahaha... vet inte heller vad det betyder, men jag har en aning vad du menade .P


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

1
Skriv svar