Vinn StarCraft 2-Betanyckel

Medlem
Vinn StarCraft 2-Betanyckel

Så, nu är det snart dags.

14:00 kommer första frågan dyka upp. Någonstans, hehe.

Hur sugen är du på att prova på det efterlängtade #StarCraft 2? Antagligen väldigt sugen, eller inte alls, beroende på vem du är som individ.

Tävlingsregler:
Bla bla bla vinstskatt betalas av vinnare bla bla bla.

Det kommer inom loppet av två timmar (efter att tävlingen påbörjats) dyka upp sex frågor, eller rättare sagt tre vardera på mina två bloggar.

Frågorna här på FZ-bloggen kommer handla om mitt skribentarbete, och de på min personliga blogg om mig. Svaren kommer gå att finna antingen här på FZ eller på min blogg. Jag är ju trots allt människa så för elak vill jag inte vara.

Första frågan är värd ett poäng, andra frågan är värd två poäng och tredje frågan är värd tre poäng. Det kan potentiellt dyka upp extrafrågor, även om jag varken kommer förvarna om möjligheten eller vilken blogg det skulle publiceras på. (Jag är medveten om RSS-feeds osv sv)

Vinnaren i varje kategori kommer få ett fint pris, och den som totalt kammar hem mest poäng får betanyckeln samt (den tvivelaktiga) äran över att veta mest om mig.

För att få poäng gäller det att snabbast kommentera med rätt svar. Är det på min personliga blogg bör du på något sätt länka till din profil här, eller använda samma namn som du har här. Annars blir det knepigt.

Frågor - Skribentkategorin:
1. @gnu - 2 artiklar i februari 2009 - HELT KORREKT!
2. @WildThing - #Stalin vs. Martians är det sämsta spelet jag inte kan få nog av, och jag har skrivit en nyhet om spelet. - HELT KORREKT!
3. @gnu - 950 nyheter totalt, 167 i år, Record of Agarest War är korven och bästa livebloggen är X2000 - HELT KORREKT!

Frågor - Hampuskategorin:
1. @WildThing - En ålänning klagade på mina skor - HELT KORREKT!
2. @WildThing - Som med en kvinna eller oxfilé måste det goda få ta sin tid. Åtminstone när det gäller oxfilé. - HELT KORREKT!
3. @gnu - Tre ställen, på ett toalock, på golvet bredvid ett svärd, på ett bord, STORA TILLKÄNNAGIVANDET vad när När katten flyttade in, 20 oktober 2009 - HELT KORREKT!

Extrapoäng
Första bonuspoängen fick @gnu i och med att han luskade fram att min katt hette jailcat i mitt senast dedikerade kattinlägg.
Andra bonuspoängen fick @WildThing i och med att han prickade in #Majesty 2.

Väsentliga länkar:
Min personliga (awesome) blogg
Sveriges bästa spelsajt
Uppvärmning inför tävlingen

#blogg

Medlem
Vinn StarCraft 2-Betanyckel

Skribentkategorin:
1. Piratkopior
2. Äppeljuice
3. Gummikläder

Hampuskategorin:
1. Bilbo från LOTR i JKPG
2. !(3D)
3. Vackert hår

Extrapoäng
Bumfalla falla bom bom falla falla bom chacka bom

1
Skriv svar