Wheelman senarelagt

Medlem
Wheelman senarelagt

Det här ser genuint B ut, att inte utvecklarna kan se det och lägga ner det innan det floppar är helt otroligt...

Hjulmannen!

Medlem

När jag läste nyhetstiteln så fick jag en bild i huvudet av ett spel där man kör rullstol..


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem
Skrivet av Toro:

När jag läste nyhetstiteln så fick jag en bild i huvudet av ett spel där man kör rullstol..

Då är vi två!


signatur

Tempus fugit.

Medlem
Skrivet av Nocturne:
Skrivet av Toro:

När jag läste nyhetstiteln så fick jag en bild i huvudet av ett spel där man kör rullstol..

Då är vi två!

Då är vi tre jag fick samma tanke, fast täkte att så kan det inte vara, men DET är en skitgrym ide


signatur

Mirrors are more fun than television

Medlem

Spelet lär nog sälja hyfsat pga av vin och dissel killen.


signatur

I got a Goldenshower.

Skrivet av Makoo:
Skrivet av Nocturne:
Skrivet av Toro:

När jag läste nyhetstiteln så fick jag en bild i huvudet av ett spel där man kör rullstol..

Då är vi två!

Då är vi tre jag fick samma tanke, fast täkte att så kan det inte vara, men DET är en skitgrym ide

Jaså? Alla som läst engelska vet väl vad wheelman är? Annat ord för driver/transporter med andra ord den du ringer när du behöver en flyktbil.


signatur
Medlem
Skrivet av Drapan:

Det här ser genuint B ut, att inte utvecklarna kan se det och lägga ner det innan det floppar är helt otroligt...

Hjulmannen!

Vi kan ju backa tillbaka tio år och se på grafiken då. Var spelen dåliga p.g.a. att dåvarande toppgrafik inte nådde upp till den standard vi har idag?
Låt mig göra det enkelt för dig:

NEJ

1
Skriv svar