Se Wanteds skruvade action

Medlem
Skrivet av Gagoff:

Det enda jag gillade var att han tog skydd bakom en matvagn och sen puttade den framåt. Borde finnas sån möjlighet i fler spel

precis vad jag tänkte säga.

Medlem

Ljudet verkar väldigt dåligt. Men grafiken såg väl ok ut.

Medlem

Tyckte både det såg segt ut och kändes kantigt i animationerna.
Verkar inte bli någon höjdare direkt.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

såg inte ut att bli allt för bra,

Inaktiv

Det såg rätt svårstyrt ut. Annars kan det bli bra.

Medlem

Jobbigt att det ska blinka lila när han blir träffad.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Tycker det såg rätt bra ut ändå. Props till Grin för att de faktiskt lägger tid på filmbaserade spel, och inte släpper något buggigt vrak tillsammans med filmen. Kan tänka mig att det kommer bli som Max Payne, och det är inte så dåligt det.

Medlem

Ännu ett mediokert standard tps med auto-aim, utvecklat självklart till konsollerna för att sen bli ännu värre portat till PC.

Inaktiv

Dåligt spel på en dålig film helt enkelt... inte helt oväntat.

Medlem
Skrivet av C.A.B-05:
Skrivet av _jozo_:

Har dem inget annat att komma med än att skruva skott? Det är ju det enda de pratar och visar om...

Njae, spelet verkar sakna känsla och djup...

Sakna känsla och djup, Det säger du efter 3 min långt clip?

Jag skrev "verkar" om du inte lade märke till det! Och det skrev jag efter att ha sett ett flertal filmer om det här spelet...

Inaktiv

Det ser faktist bra ut...

Inaktiv

shit ser riktigt nice ut!!


signatur

Play 2 win!! on PSN: OdLuKnow is da name!!

Medlem

Matvagnen var skoj, men sen stog det en fiende 1 meter bort som sköt och missade alla kulor, trots att spelarens huvud stack upp bakom vagnen. Tråkigt med så lätt AI. Lika kass som Saints Row 2 typ.

Medlem
Skrivet av Zamuz:
Skrivet av Gagoff:

Det enda jag gillade var att han tog skydd bakom en matvagn och sen puttade den framåt. Borde finnas sån möjlighet i fler spel

precis vad jag tänkte säga.

Använda omgivningarna uppskattas, som i ngn skön hollywood-action. I gears of war fick man putta en bil som skydd i alla fall.

Inaktiv

Skräp.

Enough said.

Sluta säg flygplan det är faktiskt ett tåg.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem
Skrivet av The flying Meatball:

Sluta säg flygplan det är faktiskt ett tåg.

Ta på dig glasögonen.

Medlem

Jag gissar att det blir lika stelt som Bourne-spelet som också SÅG bra ut.


signatur
Medlem

Väldigt konsolligt... *gäsp*

Inaktiv

Jaha... vart fan är bulletcamen då? hade kunnat tänka mig att man skulle följa med kulan i slowmo när man fått in en sån där båge...

meh...

Medlem

Är det bara jag som tycker det ser förjävla dåligt ut?


signatur

- (y) tack för ditt stöd!

Avstängd

Grafiken såg bra ut, men det ser dåligt ut när han skruvar kulan :S
Ser inte ut som ett spel man köper...

Skrivet av asdfg:
Skrivet av The flying Meatball:

Sluta säg flygplan det är faktiskt ett tåg.

Ta på dig glasögonen.

Jaha va visst ett flygplan (såg nyss filmen där så var de i ett tåg med liknande säten m.m.)


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Stel gubbe, skum kamera och skumt sikte.

Trevlig miljö, gillade ljudet... lite drömlikt, halvflummigt.
Instämmer också på att matvagnen var en tuff ide.
+ även för att dörrarna flyger av om man skjuter på dem.

lwf
Medlem

Det ser ju verkligen jättetråkigt ut.

Medlem

såg väldigt tråkigt ut... seriöst people. + ser ut som att dom gjort om gears of wars eller nåt mot slutet.

Medlem

Jag gillade filmen, hoppas att spelet lyckas leverera.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Håller med Whimsical om att ljuddesignen var ju katastrofal. Det ekade inne i ett flygplan som om man varit på Colosseum. Helt sjukt dåligt. Enda förklaringen skulle varit om spelaren var i något slags rus som gjorde att han var lite hög eller borta på något sätt, blodbrist kanske?

Var ju hiskeligt onödigt att kunna skruva kulorna också. Det var ju inte Wanted-känsla direkt. Där skjuter de ju headshots med en kula, här gjorde de skruvade kulorna ingen som helst verkan. Känns som en gimmick utan användningssyfte. En till skillnad mot filmen var ju att i filmen skruvar de över ganska långa avstånd jämfört med 4 meter runt en flygplanskorridor.

Sen finns det något jag stör mig ofantligt på i spel. Det är när spelaren gömmer sig bakom skydd, här var det serveringsvagnen. Man ser ju tydligt att hans huvud sticker upp över vagnskanten. Men inte träffar motståndarna honom för det.

Men allra värst var nog att inte hela flygplanet bröts sönder av all den skottlossningen. Nä, slutsatsen är att det blir nog ett snyggt men förbenat tråkigt spel.

Medlem

Filmen var dålig, spelet ser dåligt ut. Inga häftiga ljudeffekter på vapnen. Just plain.. precis som filmen.

Medlem

Verkar segt att kunna påverka en kulas bana likt en skruvad fotboll:S


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

12
Skriv svar