Lara Croft på väg att göras om?

Robot
Medlem
Lara Croft på väg att göras om?

Dom kan väll börja med att fixa den förbannade kameran

Medlem

Sex säljer, hon kommer springa naken.


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

ge henne ingen kjol bara, så är vi nöjda

Medlem

Kameran har alltid varit dålig i TR.
Dom behöver göra om hela spelet än enbart ha dåligt platforms hoppande och dåliga strider.

Annars kan dom lägga ner serien.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Göra om henne? är det inte dags att kanske sätta den där sista spiken i kistan och lämna henne att sakta tyna bort som ett bra minne?

Medlem

Tror man så mycket på konceptet, ja kanske så.. Lara Croft har väl trots allt blivit lite symbolisk. Första att ändra skulle väl vara karaktärsdesignen, faktiskt.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

Tja dom kan ju börja med att fixa PC buggen jag hade på Mexico banan. Nämligen kalender hjulet som vägra röra på sig. Lirade om sparningar, hela banan och hela spelet i hopp om att det skulle lösas men till slut gick jag tillbaka med kopian och svor över Edios.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Hoppas dom inte kommer förstöra det som gör Tomb Raider bra :\

Underworld va ett bra spel! Bara en massa idioter som klagar på det.
visst kameran kunde ha varit bättre men dom kan vell för fan släppa en patch som fixar det?


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Ooo Tomb Raider the Card game och Tomb Raider TD

Inaktiv

Tomb Raider: Legend är fortfarande ett förbannat bra spel, jag kommer införskaffa detta nya till PS3 lätt.


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Förstår inte riktigt vad dom hade för förhoppningar på spelet. Det säljer 1,5+ miljoner kopior. Många spel skulle döda för det. Visst har dom kanske investerat en jävla massa stålar för att det ska vara en större succé än så men då är det inte spelets fel utan utvecklarnas.

Spelet var helt okej och vad man förväntade sig av ett Tomb Raider. Om dom nu vill utveckla det för att få nya fans så visst...men att tro att samma Tomb Raider-formel skulle få spelet att sälja 10 milj eller vad dom nu tror är ju galet.

Det finns 1,5 miljoner hungrande Tomb Raider fans och det är inget som är galet med det...ledningen är galen om de tror att det finns fler. Om de vill ha fler sålda exemplar så gör dom nog rätt i att ändra det från grunden. Kan bli spännande

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

Hoppas dom inte kommer förstöra det som gör Tomb Raider bra :\

Underworld va ett bra spel! Bara en massa idioter som klagar på det.
visst kameran kunde ha varit bättre men dom kan vell för fan släppa en patch som fixar det?

TR har varit förstört sedan 1999 typ.
Glöm patchen, det är sällan det kommer 1 eller mer patchar till ett spel innan de totalt skiter i det.


signatur

<3

Medlem

Gör som dom gjorde med Prince of Persia : Sand of Times, med Tomb Raider. Dvs, förbättra spelmekaniken och stilen avsevärt! Det är för lite nytt sedans Tomb Raider 1 & 2, vilket är ett bra jäkla tag sedan!


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av matte89:

Tja dom kan ju börja med att fixa PC buggen jag hade på Mexico banan. Nämligen kalender hjulet som vägra röra på sig. Lirade om sparningar, hela banan och hela spelet i hopp om att det skulle lösas men till slut gick jag tillbaka med kopian och svor över Edios.

Hade du satt i jaguar huvudet osv?
Hjulet rör sig inte innan dess...
Fanns ju 2 Jaguar huvuden att hitta.
Annars så får du lira det till konsol, där var det inga prolem iaf


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem

Tomb Raider MMO

Medlem
Skrivet av qayotee:

Förstår inte riktigt vad dom hade för förhoppningar på spelet. Det säljer 1,5+ miljoner kopior. Många spel skulle döda för det. Visst har dom kanske investerat en jävla massa stålar för att det ska vara en större succé än så men då är det inte spelets fel utan utvecklarnas.

Budgeterar man så att ett spel måste sälja 3 miljoner för att man skall gå runt och sen säljer 1,5 miljoner spel så blir det väldigt svårt att försvara för ägarna oavsett om det 1,5 miljoner är bra eller inte jämfört med andra spel.

Det lilla jag såg av TR:U när jag testade demot gör att jag är rätt sugen på att köpa det, men får se hur det blir. Jag gillar speciellt att dom verkar ha tonat ner gunplay då jag inte alls tycker det varit så kul i TR-spelen, explorer ftw.

Har inte testat med mus+tangentbord, men en 360-kontroller är inte svindyrt att köpa till sin PC och det finns många multiplattformsspel som vinner på att man har en sådan.


signatur

I never hate in plural.

Medlem

vem fan bryr sig om tomb raider, skti spel.

Medlem

jag gillar TR, sista spelet var roande även om det inte vara perfekt.
fixa kameran som sagt, och kankse lägga till ett riktigt skjutar moment likt gears of war
kanske lite devil may cry fighting våre nåt.

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

Hoppas dom inte kommer förstöra det som gör Tomb Raider bra :\

Underworld va ett bra spel! Bara en massa idioter som klagar på det.
visst kameran kunde ha varit bättre men dom kan vell för fan släppa en patch som fixar det?

Vi som inte gillar Underworld är idioter?
Kryp tillbaka under stenen du kom i från....


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Säljer Tomb raider verklingen så bra?
Jag menar måste ju vara smartare att satsa på ett nytt Hitman + någon map Editor till det! Skulle ju sälja som smör.

Medlem

Eh... ni behöver väl inte kalla mig okunnig men va är "revidera"?:\


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av Saarela81:

Göra om henne? är det inte dags att kanske sätta den där sista spiken i kistan och lämna henne att sakta tyna bort som ett bra minne?

Kanske det :\ ... men då så kanske det inte blir så många fans som blir glada:)


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av Mr.Waterboy:

Eh... ni behöver väl inte kalla mig okunnig men va är "revidera"?:\

www.google.com
www.wikipedia.org

Medlem

ett tips.
man behöver inte göra tusen spel på 1år, vänta lite så blir suget starkare.

tips slut.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

tomb raider har jag inte spelat sen ettan kom


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

kommer hon bli en grinig miljöpartist med a-kupor som skjuter miljövänliga paintballs?


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av Fenix:

kommer hon bli en grinig miljöpartist med a-kupor som skjuter miljövänliga paintballs?

Va?

Medlem

Och vad var fel på Michel Keaton egentligen?

Liknelsen med Val Kilmer eller George Clooney däremot hade jag förstått...


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

1
Skriv svar