Vad behöver jag?

Medlem
Vad behöver jag?

Jo det är som så att vi tänkte hålla en liten q2 tävling i lilla hedemora..(litet lan).
Hittade en gammal config å lite textfiler.. med binds i.. fast med åren har jag glömmt en liten detalj.. hur man installerar allt utifrån demot. xD
och vart får man tag i typ.. allt?

tacksam för svar.
Krocko

Inaktiv

Normalt sett ligger allt du behöver i FZ's filarkiv, men just nu verkar det som att det hänt något för den länken ger inget bra resultat.
Det finns mer info att läsa Wiki också. Hittar du Quake2 där så finns mer info som hjälp där.

Hoppas att någon kan tala om vad som fel på Filarkivet, för jag själv skulle ta hem några Trackmania.


signatur

Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.
quakenet@#plus30

Medlem

Så hur hittar man en server?
Provade med all seeing eye.. men de gick inge bra. >.>

Inaktiv
Skrivet av Krockobil:

Så hur hittar man en server?
Provade med all seeing eye.. men de gick inge bra. >.>

Kan bero på settings i ASE. Jag hittar just nu +35 st DM-servrar med spelare på i Europa med ping under 100.
Tar jag bort markeringen för Not empty får jag väl ett 80-tal servrar till .... men tomma servrar är ju inte så roliga.
Du borde ju få träff på NÅGON server tycker jag.


signatur

Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.
quakenet@#plus30

Medlem

Aja om det är av intresse för någon så har vi iaf ett lan i hedemora fre-sön.. Där vi ska ha en q2 turnering, oavset om någon är med eller inte. ;p Så om ni tuffar förbi så är de bara att komma förbi.
för mer info skicka ett mail krockobil@gmail.com

1
Skriv svar