Medlem
Bounty!

Hur sänker man sin Bounty om det går.
Håller på med en quest i DB där man efter att ha fixat P***ca*ion i San****

ska mörda en familj..

Ett flertal är svåra att döda utan att synas. Och vill då ha ner bountyn.. Hur gör man om det går?

Medlem

Är du med i theives guild kan man betala vissa gubbar halva summan av bountyn för att få den att försvinna. Men jag tror att alla quests i DB går att fixa utan att få en bounty. Jag minns inte att jag nånsin blev upptäckt. Bara att sneaka in på nätterna

Inaktiv

Ang. bounty, ibland kan man ju snurra runt i flera timmar och sen helt plötsligt bli stoppad av en vakt utan att veta vad man gjort, så var det för mig, hade 2000 i bounty utan att veta varför


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

Menar du uppdraget med att döda Draconis familjen eller vad dom nu hette?


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Japp det uppdraget menar jag !

Medlem

Ok, jag hade inga problem med att inte bli upptäckt, bara följa efter dom ett tag tills dom är ensamna. Var bara en jag hade lite problem med, han som äger en "lodge", var en vakt där inne som aldrig ville gå.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Är detta vad du behövde veta?

Killen i lodgen är enklast..... prata med honom, och använd "Your mother bled like a stuck pig...."

Då kommer han bli galen och attackera dig, eftersom du viskade och vakten inte hörde vad du sa, kommer han direkt att mörda killen åt dig. Enkelt, cleant och vakten kommer sedan stolt strutta därifrån efter att ha upphållit lag och ordning (Trodde han ja!)

Wiiiiieeee!:evil:


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

1
Skriv svar