Klassmotsvarigheter i WAR

Inaktiv
Klassmotsvarigheter i WAR

Hallå!

Tänkte bara kolla vad era åsikter om de olika klassmotsvarigheterna är...

Har testat i princip alla klasser ett par ranker och kollat skillsen för vardera klass.. Känns som att t.ex. Zealot är Destructions motsvarighet till Rune Priest, och Witch Elf är motsvarigheten till Witch Hunter etc.

Det jag främst vill ha bekräftat är om Zealot är motsvarigheten till Rune Priest. Tänkte nämligen köra Order ett tag, just för att Rune Priest var så jävla roligt. Men efter mycket om och men så bestämde jag mig för att lira destruction eftersom att jag hittade Zealot. Och vad jag kan se hos trainern så kan jag lära mig i princip samma skills som Rune Priests. Det enda jag inte kunde hitta hos tränarn var en sköld som Rune Priests har. Men vad tror ni? Är det motsvarigheten till Rune Priest?

Medlem

Disciple of Khain är väl mer motsvarighet till RP?


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem

Zealot kan man i stort sätt säga är destructions motsvarighet till Runepriest.

DoK är detsamma mot Warrior priest.

Sen skilljer klasserna såklart väldigt mycket åt, men om man nu ska hitta en klass på vardera sida som är lika så..

Medlem

Rune priest = Zealot

Zealot får en liten sköld men den funkar lite annorlunda. Den stoppar lite mindre skada men när skölden bryts så får man en liten heal som tillsammans motsvarar runt samma värde som rune priestens sköld.

Warrior priest = Disciple of Khaine
Archmage = Shaman

Vissa klasser är mer lika varandra än andra.

1
Skriv svar