Warhammer Online EU beta

Medlem

Köp inte mark of chaos, det är riktigt ruggigt dåligt.

Mark of chaos är väl inte baserat på ordentlig lore endå? har för mig att dom skrev helt nya grejjer för det?

Medlem

Asså, Mark of Chaos är ju inte SÅ jäkla dåligt. Suger i MP möjligen men jag tyckte att kampanjen var ganska rolig och matig för en WH fantast.

Och lore är det nog inte, men det är ju det som är charmen i WH världen, man kan hitta på nästan vad som helst för historia med sina armer och ändå passa in ^_^


signatur

Videomupp

Medlem

Det är för långsamt spel. den enda roliga var att man kunde springa runt med chaos chosen warriors och slakta.

Medlem

jag sa bara att det var det ända warhammer spelet som jag har sett, inte att man lär sig så mycket lore av det. Skrev ju också att dem kommer säkert att ändra mycket från det och enligt dig har dem ju gjort det redan.

Medlem

mja, det är lite kinkigt med dina formuleringar, men jag förstår hur du menar.

Det är warhammer världen som spelet baseras på. och världen som warhammer online baseras på. Nu har man suttit och skrivit till lite om den nya tidsåldern som introduceras i warhammer. "Age of reckoning" dvs.

Om du vill lära känna loren i warhammer fantasy så föreslår jag någon novel bok som baseras på warhammer världen, brukar oftast innehålla väldigt mycket detaljerad och bra info i dem.(om du inte gillar att nöta info @ Wikipedia dvs.^^)

Medlem

Tja, för att lära sig grunderna och världen in general så är väl random noveller ganska kasst. Man får reda på lite om lite typ ^_^

Dessutom så tycker jag av egen erfarenhet att det finns få bra WH noveller. Man får vada igenom en massa skit för att nå dem som är läsvärda. Vill du veta mer om storyn så är det mest Regelboken och Army books eller vad det heter för fantasy som gäller ^_^ Och Wiki samlar ju allt som finns för den delen ;>


signatur

Videomupp

Medlem

Sant sant, men jag tror inte att många är så dedikerade till att kunna loren så att dem går och köper alla army books. För du promotar väl endå inte hemskt olagligt och elakt dålig farlig nerladdning

Medlem

Kan ni hålla er till WAR betan tack?

Nån som vet när vi EU folk får börja spela med våra CE beta-koder? Jänkarna ska tydligen ha fått skriva in dem och tankat klienten redan?

Medlem
Skrivet av SwedishChaos:

Sant sant, men jag tror inte att många är så dedikerade till att kunna loren så att dem går och köper alla army books. För du promotar väl endå inte hemskt olagligt och elakt dålig farlig nerladdning

Brukar finnas kompisar och spelklubbar lite överallt med en massa army books ^_^ Sen väljer man ju ut dem raser man gillar, inte alla för det blir overload på direkten


signatur

Videomupp

12
Skriv svar