Hur vinner man en tjejs kärlek?

Medlem

Intressant tråd, må jag säga. Kul läsning, om än inte i den skrattframkallande betoningen. När man gjorde Sipmo's test-länk där kunde jag inte hjälpa att skratta åt mig själv hur uppenbart fel man svarade. Ställer sig själv i ett, för en själv, ovanligt perspektiv. Speciellt med tanke på att man precis innan läst Nice Guy-artikeln. :$

Eftersom man är inte en mycket bättre nörd själv så kommer jag bara att tänka på -några år sedan nu- så var jag ganska nere i en tjej i klassen. Blev väl rätt bra polare allteftersom (och håller kontakt än), och även om det, så här i efterhand, säkert var uppenbart för många, så sa jag aldrig något om och försökte snarare dölja faktumet att jag gillade henne.
Drygt tillbakahållen är FTL ville jag bara säga med det, för är man seriös, så ska man ta det seriöst.

[Lurkar vidare..]


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Skulle väl vilja påstå att det viktigaste (om du nu vill ha ett långvarigt förhållande, men det kanske inte är så viktigt när du är ung) är att du inte förställer dig från början och försöker vara nån annan än du är, för det funkar inte speciellt länge och blir katastrof när hon upptäcker det. Tjejer i tonåren är precis lika ologiska som killar i tonåren (det är mest hormoner), så generella tips och råd är svåra att ge

Inaktiv

Muskler, mustasch och snus. Med dessa tre får du vilken tjej som helst.


signatur

Öga för öga, tand för tand

Medlem

Jag har alltid varit nice guy tror jag, eller jag har inte direkt brytt mig så mycket så jag har bara varit mig själv. Jag har inte haft något förhållande förrens för 3 månader sen eller något då jag träffade min nuvarande flickvän. Det kommer automatiskt bara du slutar tänka på det, så msåte det vara. Helt plötsligt står bara din själfrände där och väntar på dig hoppas det löser sig för dig, för när du hittar någon du älskar så kommer du må bättre än någonsin!


signatur

En styck signatur.

Medlem

Mycket intressant tråd, jag själv har på något sätt lyckats dra till mig tjejer fast jag är den där uber snälla killen som inte skulle kunna göra en fluga förnär. Så kändes det som när man en gång i livet gick i skolan. men efter att man blev äldre kändes det som att tjejerna drogs mer åt sportiga killarna om jag ska överdriva lite. Men jag har alltid haft ett skumt flyt där jag trånat efter fel tjejer och så efter ett tag ser jag att det är en annan tjejer som trånat efter mig under en riktigt lång tid, då byter jag mål mot den och ser vad som blir där. Dock har jag alltid varit blyg och feg och missat flera tillfällen...så mitt råd, var trevligt och låt tjejen visa vad hon vill. Om du får en viss blick av en tjej ja då har du redan halva inne, då ska du spela cool och ta det varsamt och till slut lägga in en stöt och du har henne.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Skrivet av Hore Brunstigh:

Muskler, mustasch och snus. Med dessa tre får du vilken tjej som helst.

Så så! inga moppe mustasher ifrån Norrland här inte..

Nä! .. har du en stor drule så är det klappat och klart. Det är "bara" att råka hänga ut den någongång så går djungeltrumman och sedan har du ett par riktigt intressanta år framför dig.. badguy, niceguy, wiseguy har ingen betydelse. Tjejerna kommer inte vilja diskutera känslor med dig dom kommer bara vilja sjunga karaoki hela dagarna.

Om du inte kan nyttja drulen så är tipset att ta upp fotografering illa kvikt, näst efter stor drule kommer amatörfotografer när det gäller få ligga på hålet utan några som helst kriterier..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

12
Skriv svar