White Knight Chronicles kommer västerut

Robot
Medlem
White Knight Chronicles kommer västerut

Bara att hoppas att det kommer till Europa också. Eller i alla fall släpps utan jävla regionskodning.


signatur
Flakmonkey
Skrivet av Gortie:

Bara att hoppas att det kommer till Europa också. Eller i alla fall släpps utan jävla regionskodning.

Inga PS3-spel är regionskodade... så det är bara att importera från Canada, får du spelet både snabbare och billigare... www.videogamesplus.ca

ptr
Medlem

är det en vanligt JRPG och sen finns det ett läge där man spelar online eller är det online hela tiden?

Medlem

Har tjejerna stora bröst som på alla Japanska spel så är jag helt såld.........lol


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Det finns ett single player kampanj och ett online läge har jag förstått det som

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Inga PS3-spel är regionskodade... så det är bara att importera från Canada, får du spelet både snabbare och billigare... www.videogamesplus.ca

Fattas bara att detta blir det om det inte släpps i EU hehe. Bara för att jävlas... =P


signatur
Medlem
Skrivet av Nosnos:

Inga PS3-spel är regionskodade... så det är bara att importera från Canada, får du spelet både snabbare och billigare... www.videogamesplus.ca

Hur fungerar det med uppdateringar av spel om man försöker med en europeisk uppdatering på en version som eventuellt saknar diverse språk och PAL?

Medlem

Shit vad kul med lite RPG på PS3an


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Har tjejerna stora bröst som på alla Japanska spel så är jag helt såld.........lol

white-knight-chronicles-character-creator-features-explicit-breast-size-slider

Medlem

Ett av de få riktigt lockande spelen till PS3, och import är ju inget problem (och blir det antagligen då det lär vara billigare på VGP)

1
Skriv svar