Lira Crysis på Very High med ett Evga Geforce 8800 GTX

Inaktiv
Lira Crysis på Very High med ett Evga Geforce 8800 GTX

Har tänkt köpa en ny dator med ett Geforce 8800 kort:), då jag såg att GTX och ett Ultra kort fanns. Vilket ska jag ta GTX eller Ultra. Jag vill lira Crysis på Very High så jag undrar vilket jag ska ta:P. För att jag har hört att det inte går att lira med ett 8800 GTX på Very High på Crysis.

Medlem

spela på High med ett GTX kort. kolla Crysis forumet så ser du "skillnaden"


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

spela på High med ett GTX kort. kolla Crysis forumet så ser du "skillnaden"

Stor skillnad i spelet imo, där det rör sig, när man är under vattnet är det bara sååå snyggt.

Angående topic, vänta ett tag tills ATI släpper sin nya RV670(?)-kärna och se hur dom kortten presterar, den har även har stöd för DX10.1, ryktas komma 15Nov.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Mitt tips är 8800Ultra.

Kör demot på high (XP DX9:( ) med mitt 8800GTS 640MB ser grymt ut tycker jag inget lagg eller sånt shit heller

Off topic:
Tyckte dock att spelet inte höll någon större kvalitet när det kommer till gameplay men detär bara min åsikt.

Medlem

8800GT är det mest prisvärda och vettigaste valet, GTX eller Ultra kostar dubbelt så mycket men presterar inte så särskilt mycket bättre än 8800GT.


signatur

<3

Inaktiv

Inget kort idag klarar very high i spelbara fps om man har t.ex. 1680x1050, kanske om man har två värstingkort men jag tror även det är tveksamt.

1
Skriv svar