Inaktiv
Rocketjump?

Hur får man RocketJump att funka på RA3 OSP?

Så här ser min rad ut nu:
set RJ ";set cl_pitchspeed 9999;wait;wait;+lookdown;wait;+attack;+moveup;wait;wait;-attack;-moveup;-lookdown;wait;centerwiew;wait;set cl_pitchspeed 140"
bind v "vstr RJ"

Men den funkar inte på OSP iaf, får att centerwiew inte är ett riktigt kommando

Hur ska det se ut för att funka i bägge modsen?


signatur

EVGA nForce650 Ultra | Intel Quad @2,4GHz | GeForce 7900 GTX | Corsair PC6400 4x1024MB | Samsung 800GB SATA2 | SB Audigy SE | Vista Ultimate 64bit

Inaktiv

Vad jag vet så stavas det 'centerview'.

Inaktiv

haha, att ja har missat de :D:D:D:D


signatur

EVGA nForce650 Ultra | Intel Quad @2,4GHz | GeForce 7900 GTX | Corsair PC6400 4x1024MB | Samsung 800GB SATA2 | SB Audigy SE | Vista Ultimate 64bit

Medlem

hehe jag har gjort exakt samma misstag för ett tag sen ........


signatur

The real Jmpr Laptop= p4 3.4 : 2048MB DDR2 :100GB ATA100 disk :17"Widescreen :ATI radeon x600 256MB:LightScribe DVD +/-R +/-RW : Win XP home

Medlem

Rocketscript är ghey


signatur

P.L.U.R

Medlem

Körde också med skript ett tag men sen började jag med Defrag och vips finns det inge anledning att ha skript.

Inaktiv

Jag tycker oxå de e lite gay
Men kan vara bra att ha när man är noob

Man rocketjumpar bättre utan, men i stressade lägen så kan d va bra å ha...


signatur

EVGA nForce650 Ultra | Intel Quad @2,4GHz | GeForce 7900 GTX | Corsair PC6400 4x1024MB | Samsung 800GB SATA2 | SB Audigy SE | Vista Ultimate 64bit

Medlem

Att rl-hoppa i CPMA CA krävs lite mer än ett script :0. Kom dit och lira vett ja, sjukt skön hastighet :]


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv

hehe, nöjer mig med RA änså länge

Det är så jäkla skevt å styra på CPM(A)
FÅ träna lite kanske


signatur

EVGA nForce650 Ultra | Intel Quad @2,4GHz | GeForce 7900 GTX | Corsair PC6400 4x1024MB | Samsung 800GB SATA2 | SB Audigy SE | Vista Ultimate 64bit

Medlem

Galet enkelt att styra QW style, personligen har jag alldeles för svårt me vanilla.. Men efter 2-3 veckor av mosning av q3dm6 så kan man rocketa som en gud överallt roligt


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

1
Skriv svar