Har du fått spelet idag?

Medlem
Skrivet av TixFrix:
Skrivet av Petrik:
Skrivet av TixFrix:
Skrivet av Petrik:

Svar från webhallen

"Då det var så pass många beställningar på expansionen valde vi att börja paketera beställningar i måndags, vilket medför att ordern står som skickat det datumet.Dock skickades alla wow-ordrar idag."

dock sista gången jag beställer där, då jag inte kommer ha det förens fredag i mina sydligare bräddgrader av svergie +att min lokala stormarknad börja sälja spelet klockan 8 imorgon på morgonen.

Och varför inte stå där utanför istället? Jag trodde många visste att det skulle bli såhär. Va även en blizzard anställd på webhallen inatt så de kanske inte vill riskera för mycket genom att skicka ut spelen iom att de inte får det. De är trots all Blizzard ställe där de håller i allt i sverige.

Känns lite långt att köra 50 mil för det (du är väl medveten om att det finns ett "sverige" untanför sthlm med ?)

Dessutom kunde man logga på 22:30 vilken äffar hade öppet då om jag får fråga ?

Dessutom missar du hela poängen, man säger inte att nått är skickat 2 dagar innan man skickar det, srtunt samma om det är en tygelfant i äkta tyg eller ett datorspel . slut

Jag bor inte i Stockholm så jag är fullt medveten om att man kan bo på andra ställen. Jag säger dessutom inte att du ska stå utanför kl 22:30 utan skita i första 10 timmarna som folk geekar och istället sova, se på film eller nåt och sen åka och köpa i morgon bitti. Så hade jag gjort iaf. Mitt kommer med posten i morgon förmiddag och inte fan sitter jag och grinar för det, kan tillägga att spelet va restnoterat. De andra prylarna kom idag och spelet kommer i morrn. Ska jag oxå grina och bojkotta mitt inköpsställe pga det?

Umm, vem fan grinar om inte du ?
Jag struntar fullsändigt om jag får spela idag eller i morgon, ska dessutom upp och jobba snart så hadde inte blivit mycket av det

Det jag menar har jag skrivit, läs det och sluta ta ut din desperasion av att du inte fått spelet över mina inlägg som inte handla om det du skriver överhuvudtaget.. snälla ?

Medlem

En stor del av dom jag spelar ihop med drog till Northrend kring 22:30, alltså en och en och en halv timme innan nattöppet i butikerna.

Det var ju förståss dom som inte gjorde misstaget att beställa från webhallen...


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem
Skrivet av Harakiri:

Alla som gnäller om att de inte fått sitt ex idag , inse att butikerna inte får skicka så man har spelet en dag innan.
Varför tror ni de har release party kl 00 ... jo ÄR DU DÄR så kan du lira från 00:00

De exemplar som trots allt skickats innan är missar från butikerna i fråga , inget ni ska räkna med.

Jo, det ligger ju naturligtvis i Blizzards intresse att alla loggar in samtidigt, då fungerar ju servrarna som bäst


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem

är det någon annan än jag som INTE har fått sitt WotLK från webhallen idag?.. en storkund hos dom mindre iaf^^

Medlem

mitt Lich ligger på posten nu, bara att hämta

Inaktiv
Skrivet av X-TroNiC:

är det någon annan än jag som INTE har fått sitt WotLK från webhallen idag?.. en storkund hos dom mindre iaf^^

Jag beställde i förrgår och har inte fått det idag...
Fast jag beställde också ett annat spel om det nu spelar roll..inget nytt så det har inte med saken att göra!

Är ju bara det att jag ska bort i helgen och idag hade jag haft tid att spela..men så går det inte

Medlem

Håller på att installera det nu, och jag inhandlade från webhallen

{EDIT}

50%

[Edit]

93%

{edit]

98%

[Edit}

100%

Medlem

Bokade mitt ex i augusti 07
Fick det den 13e nov på release dagen från Discshop som alltid lev rätt dag:)


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

12
Skriv svar